diabaza simera to egxeiridio tou kalou klefti. an den egrafe petropoulos, 8a lega xwris diskolia oti to xei grapsei o filos the nerd. anyway, exei poly xrisimes plirofories kai proteinete se osous simpa8oun ton nerd, toulaxiston.
Printable View
diabaza simera to egxeiridio tou kalou klefti. an den egrafe petropoulos, 8a lega xwris diskolia oti to xei grapsei o filos the nerd. anyway, exei poly xrisimes plirofories kai proteinete se osous simpa8oun ton nerd, toulaxiston.
O petropoylos einai pyrgiwths nomizw
Έχει κανένα μίνι βιογραφικό του το βιβλίο; Αν ναι, πες ηλικία γιατί το όνομα και το Νερντ στοιχείο της υπόθεσης παραπέμπουν σε κάποιον που δε θα απέκλεια να έχει γράψει βιβλίο.
Ο Ηλίας Πετρόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1928, σπούδασε νομικά στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης και εγκαταστάθηκε στο Παρίσι το 1973.
Ακυρο, με αλλονα και καλα περιθωριο τον μπερδεπσα
Έχεις διαβάσει κομμάτια του βιβλίου στο σπίτι μου. Και γελούσες και φωναχτά. :DQuote:
Originally Posted by Kuolema
Α, κατάλαβα τώρα. Σόρι, ο δικός μου Πετρόπουλος είναι 35άρης :|
O Γιώργης Παυλόπουλος είναι από τον Πύργο. Υποκλίνομαι στο ποιητικό του ταλέντο.
Ο Πετρόπουλος είναι μεγάλη μορφή, έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα βιβλία του, αλλά προς εσάς έχω μια συμβουλή: μακρυά του.
Φιλικά,
Katalavaineis oti ayto akoygetai poly ypotimhtiko, ektos an to anapty3eisQuote:
Originally Posted by Inside Charmer
mou xes leipseiQuote:
Originally Posted by Inside Charmer
O Hlias Petropoulos exei grapsei to pio oloklirwmeno kata koini omologia ergo panw sto rebetiko
ta "rebetika tragoudia" opou sigentrwse apisteuto yliko me stixous, fwtografies ,arthra ,anekdotes istories klp
genika ypirxe idiaitera ekkentrikos kai proklitikos kai oi exthroi tou apo to logotexniko kosmo itan para polloi
pethane persi ap so thymamai
filaraki mia symvouli gia sena:
meine makrya tou!!!
To βιβλίο του Πετρόπουλου για τους κλέφτες αναφέρεται στο βιβλίο της Εγκληματολογίας. Cult.
:moutza:Quote:
Originally Posted by Inside Charmer
Haha, otan to reply toy Rwxamhs ston Inside Charmer einai pio eBgeniko apo olwn twn allwnwn, tote kapgoios planitis exei ksefygei aptin troxia toy... :roll:
np Crowbar - planets collide
kati thelei na pei, isws to paidi.Quote:
Originally Posted by Inside Charmer
pesto, paidi.
btw latreuo to sig sou.
it runs in the familyQuote:
Originally Posted by cancer
to egxeiridio tou kalou klefti einai apistefta korifaio vivlio!!!
parolo pou einai palio ,ta gegonota pou satirizei moiazoun na vriskontai sto "simera" (oi ellines den allazoun pote)
mesa sto spiti kikloforei kai ena pio prosfato vivliou tou id i ou " o kouradokoftis" otan to ksanapetixo kapou mprosta mou tha piaso na to diavaso.
kai oso pernaei o kairos auto to post fainetai olo kai pio kathisterimeno.Quote:
Originally Posted by Inside Charmer
μακρυά η συμβουλή του.
και οι κωλοφάρα της.
pethane persi .se sunenteu3h tou pou ton eixa dei ligo prin pethanei htan apisteutos.o nerd tou moiazei?!!
tespa.ton kouradokofth exw stamparei pou thelw na apokthsw.an kai exei polla vivlia.sta upopsin kai auto.
Είσαι βραδύνους;Quote:
Originally Posted by cancer
Μου πουλάς Eternity X;Quote:
Originally Posted by Solo Carriera
mas poulas trela?
i apla kathysterisi?
ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑ το "είσαι βραδύνους;" τα 'σπασε.
το σκέφτομαι να τα πουλήσω αλλά γράφουν επάνω "To Ducknose, keep the faith" οπότε δε νομίζω να σε ψήνουν και πίναμε κρασί.
σκατά είναι ο τύπος. μου τη σπάνε αυτοί οι γαλλοσπουδαγμένοι κομπλεξικοί.
[quote=Inside Charmer]Είσαι βραδύνους;[/quote:3do4maar]Quote:
Originally Posted by cancer
mipos to sxolio sou "makrYa tou" itan kaloproaireto kai ka8e allo para elitistiko ki ego to pareksigisa?
an o petropoulos ebgaze SINTI OMWS kai itan kai METALLIKO ki eprepe na grapseis mia kritiki giauto, de 8a leges "makrya tou", poso mallon afou saresei. 8a to leges auto pote, ypokriti, gia kapoio album pou 8a sou arese?
ante sto hammer na grapseis o,ti grafeis, apeuthinomenos se mi bradeis metallikous noes. karagkiozi.
:thumbsup:
cancer Vs true (oxi opws o Gabriel) pseytokoyltoyriarhdes 1 - 0
w0rd
φάουλ σπυρέτο, φάουλ!
και μπαμπ, τέλειωσα το εγχειρίδιο του καλού κλέφτη πρόσφατα, πριν είχα επαφή μόνο μέσω σχετικού ντοκιμαντέρ (πολύ ωραίο, και γεμάτο 'μορφές πω τρέλα παράνοια' που θα λεγαν μερικοί σιχαμένοι) και ένα μικρούλι βιβλιαράκι με εκφράσεις φυλακής. πολύ ιδιαίτερο το εγχειρίδιο, προφανώς λίγο απόλυτο και προβοκατόρικο σε φάσεις αλλά δεν είναι ακριβώς πολιτικό, ούτε ακριβώς λαογραφικό, γενικά είναι λίγο απόλα και ποτισμένο απ'την ίδια την εμπειρία του πετρόπουλου με φυλακές και κατάδικους, ενδιαφέρον τίγκα παρόλαυτα ΚΑΙ λόγω όλων αυτών. θα ψάξω και γιάλλα.
χμ, συμπτωση, εγω χθες διαβαζα την αποκάλυψη του ιωαννη παραφρασθεισα υπο του προφητου Ηλιου του Πετροπουλου. πλακα εχει, να την διαβασετε
(Από το «Εγχειρίδιον του καλού κλέφτη» του αείμνηστου Ηλία Πετρόπουλου.)
Η πορδή είναι άκρως προσωπικόν γεγονός, όπως και η μαλακία. Ορισμένοι άνθρωποι αρέσκονται να διατυμπανίζουν τα άκρως προσωπικά συμβάντα. Κανονικώς εχόντων των πραγμάτων, μια πορδή εκπέμπεται κατά μόνας. Αν, παρ' ελπίδαν, υπάρχει ακροατήριον η πορδή θα προσβάλλει (είναι γνωστόν) τας αισθήσεις της ακοής και της οσφρήσεως, κυρίως της οσφρήσεως. Πας όστις κοινοποιών πορδήν καλείται κλανιάρης. Από της Εποχής του Χαλκού και έντευθεν, ουδεμία κοινοποιήθείσα πορδή επέρασεν απαρατήρητος.
Προσωπικώς, υποστηρίζω την άποψιν ότι οι άντρες κλάνουν περισσότερον από τις γυναίκες. Η ηγέτις του Φεμινιστικού Κινήματος δις Margarite Durat έχει την ακριβώς αντίθετον γνώμην. Θα επεθύμουν να προσθέσω ότι μια ωραία γυναίκα που κλάνει δημοσία, χάνει μέγα μέρος της γοητείας της. Οι Φαλλοκράται και αι Φεμινίστριαι (ελπίζω και οι Ομοφυλόφιλοι) συμφωνούν αφ' ενός σημείου μια πορδή είναι, κατ' αρχήν, μουσικόν γεγονός. Η επιστήμη της Φυσιολογίας δεν έχει εξετάσει εώς σήμερον τας δυνατότητας του πρωκτού ως μουσικόυ οργάνου. Το διάσημον σαχλόν άγαλμα του Πραξιτέλους που βρίσκεται στην Ολυμπία δεν αποδεικνύει παρά το ότι ο Ερμής είχε έναν κώλο εκτάκτου ωραιότητος. Δυστυχώς και ο ωραιότερος κώλος του κόσμου αμολάει πορδές.
Στις φυλακές γίνεται εκ μέρους των Φυλακισμένων μια συγκινητική προσπάθεια δια την ενδελεχήν εκμετάλλευσιν των πορδών. Στην εποχή μας κανενός είδους ενέργεια δεν πρέπει να χάνεται. Η πορδή προκαλεί γέλιο. Το γέλιο είναι απολύτως απαραίτητο για την επιβίωση του Φυλακισμένου. Στην Φυλακή το πέρδεσθαι εξίκνειται έως το ύψος της Αληθούς Τέχνης. Όμως καθώς γινότανε πάντοτε, συχνάκις το φαινόμενον απολήγει εις καταχρήσεις. Έτσι μές στην Φυλακή συναντά κανείς βιρτούοζους της πορδής αλλά και πορδομανείς. Η Διεύθυνσις των Φυλακών αδιαφορεί δια τας επιδόσεις των κλανιάρηδων Καταδίκων.
Η έντασις των πορδών εις ήχον και οσμήν ποικίλει. Οι νταήδες και οι θρασείς κλάνουν βροντερά. Αυτές τις πορδές που πέφτουν σαν κανονιές οι Κατάδικοι τις λένε αντρίκιες. Ο ήχοχρωματισμός της πορδής σχετίζεται άμεσα με την προσωπικότητα του κλανιάρη. Οι πούστηδες, οι υποκριται και οι μπαμπέσηδες αμολάνε κούφιες πορδές, όπως ακριβώς κάνουν οι γριές. Στην Φυλακή ο γνώριμος ήχος της πορδής σκορπάει τη χαρά. Εκεί ακούγονται λογής-λογής πορδές: άλλες είναι δυνατές σαν βροντή, άλλες παραπονιάρικες, άλλες σεμνές και άλλες δειλές. Στην Φυλακή μη βάζεις ποτέ στοιχήματα με κλανιάρηδες έστω κι αν σου πουν ότι μπορούν να αμολήσουν στη σειρά ογδόντα πορδές. Είναι βέβαιον πως θα χάσεις το στοιχημα. Συχνά στη Φυλακή οργανώνονται διαγωνισμοί πορδής. Συνήθως τέτοιοι διαγωνισμοί λαμβάνουν χώραν τις μέρες που οι Κατάδικοι φάγανε φασουλάδα. Πρόκειται για αληθινά κοντσέρτα πορδής όπου φυσικά θριαμβεύουν οι πορδομανείς. Όπως ξεύρετε ο πορδομανής νιώθει πολύ υπερήφανος για τις ικανότητες του κώλου του. Κάποτε εγνώρισα έναν πορδομανή που πάθαινε φοβερές κρίσεις πορδο-ντελίριουμ.
Η πορδή έχει και το φολκλόρ της. Καμιά φορά ένας Κατάδικος ξυπνάει έναν άλλο Κατάδικο κλάνοντας στο αφτί του. Μερικοί Κατάδικοι κλάνουν την ώρα που τρώνε ολόιδια με τα ζώα (αποφεύγω να χαρακτηρίσω την πράξη). Όταν κάποιος Κατάδικος κλάσει δυνατά όλοι οι άλλοι φωνάζουν «σκίσου!». Τα σημαντικότερα είδη πορδών είναι βαφτισμένα• έτσι στην Φυλακή τις χοντρές πορδές τις αποκαλούν βραχνιάσμένες. Στους διαγωνισμούς πορδής ο διαγωνιζόμενος κλάνει όρθιος ανασηκώνοντας λίγο το αριστερό του ποδάρι. Συχνά οι Κατάδικοι ανοίγουν τρύπες στους ενδιάμεσους τοίχους για να επικοινωνούν με τα διπλανά κελιά• απ΄ αυτές τις τρύπες κάποτε-κάποτε κερνάνε πορδές στους γείτονες. Όταν κάποιος Κατάδικος κλάσει, συνήθως λέει σ' αυτόν που κάθεται κοντά του: «έλα ρούφα!». Θεωρείται θανάσιμη προσβολή να κάνεις αυτό το αθώο αστείο σε κάποιον Κατάδικο τη στιγμή που ρουφάει τον τούρκικο καφέ του. Στις βαριές Εγκληματικές Φυλακές ισχύει η σιωπηρά απαγόρευσις του κλασίματος• έκεί οι Βαρυποινίτες κλάνουν μόνο μες στο WC. Το να κλάσεις αναιδώς μέσα σε θάλαμο Βαρυποινιτών ισοδυναμεί με υπογραφή της θανατικής σου ποινής.
Η οσμή της πορδής δεν κρύβει κανένα μυστήριο. Ο χημικός τύπος της πορδής είναι S2O4H2 + CH + Ca3RA. Δηλαδή στα αέρια της πορδής κυριαρχούν το υδρόθειον (S2O4H2) και το μεθάνιον (CH) με τις χαρακτηριστικές των οσμές. Φαίνεται ότι το είδος του φαγητού καθορίζει την οσμή της πορδής. Αυτό δεν το λέω με βεβαιότητα γιατί ορισμένων ανθρώπων οι πορδές βρωμάνε υπέρ του δέοντος. Πάντως, τα φασόλια, το γιαούρτι, το γάλα, τα ρεβύθια, τα κουκιά, τα μήλα και τα κάστανα προκαλούν πολλά αέρια. Οι βρωμερότερες πορδές προέρχονται απο το κουνουπίδι, το λάχανο, το σκόρδο, το ρεπάνι και το αυγό. Ο Κατάδικος αγαπά το σκόρδο, το κρεμμύδι και το γάλα γιατί του φέρνουν ύπνο. Συνεπώς η βρωμερή πορδή είναι αναγκαίον κακόν. Όμως από το παιχνίδι της πορδής δεν απουσιάζει και ο σαδισμός. Πολλοί Κατάδικοι, για να επαυξήσουν τη βρώμα των πορδών τους, πίνουν καφέ ανακατωμένο και βρασμένο με λίγη καρβουνόσκονη από φελλό. Οι δυστυχείς γείτονες αυτών των κρυπτοσαδιστών Καταδίκων μπορούν να σας δώσουν διαβεβαιώσεις για την αποτελεσματικότητα της συνταγής. Το περίεργον είναι ότι οι βρωμερότερες πορδές είναι συνάμα και κούφιες. Αυτες τις πορδές οι Κατάδικοι τις ονομάζουν φαρμακερές και είναι οι αηδιαστικότερες όλων. Ο ύπουλος κλανιάρης που αμολάει φαρμακερές πορδές τιμωρείται με ομαδικό γιουχάισμα και ραγδαίο μαξιλάρωμα.
Ο ταλαντούχος κλανιάρης συνδυάζει τον ήχο της πορδής με διάφορες κωμικές χειρονομίες ή με γκριμάτσες ή με ακροβατικές κινήσεις. Υπάρχουν κλανιάρηδες που κυριολεκτικώς μιλάνε με τον κώλο. Αν κατά τύχην μες στον ίδιο θάλαμο ζουν δυο λαλίστατοι κώλοι τότε ο διάλογος είναι αναπόφευκτος. Οι Κατάδικοι υποδέχονται με αλαλαγμούς ενθουσιασμού τέτοιους διαλόγους πορδής που συχνά τραβάνε ως τα μεσάνυχτα ή εξελίσσονται σε πορδο-μονομαχία.
Τώρα είναι κατάλληλη η στιγμή να σας μιλήσω για την Μεγάλη Ατραξιόν του Κώλου: Στην Φυλακή πολλές φορές βλέπεις έναν Κατάδικο να πέφτει στο κρεβάτι ανάσκελα, να ανασηκώνει τα ποδια του στην τυπική στάση της ετοιμόγεννης γυναίκας, να ανάβει το τσακμάκι του, να προσεγγίζει το χέρι με το αναμμένο τσακμάκι στον κώλο του και μετά να αρχινάει τις κλανιές. Το απότέλεσμα είναι θεαματικό και προκαλεί ακράτητα γέλια γιατί απλούστατα οι πορδές ααφλέγονται ακαριαίως! Η φλόγα της πορδής εξακοντίζεται μέχρι ένα μέτρο μακριά. Έτσι, εκτός από τους κώλους που κελαηδούν έχουμε και τους κώλους που ξερνούν φλόγες. Το παιχνίδι με τις φλογερές πορδές γίνεται συνήθως από νεαρούς Φυλακισμένους. Εννοείται ότι αυτοί οι νεαροί όταν παίζουν με τις φλόγες δεν κατεβάζουν τα παντελόνια τους. Θα 'τανε μια απερισκεψία.
Συμβουλαί προς υποψήφιον κλανιάρην:
1. Κλάνε με λυτό τον εαυτό σου. Η πορδή δεν πρέπει να σου δημιουργεί συμπλέγματα ενοχής. Σήμερα μια ψυχανάλυση κοστίζει ακριβά.
2. Ο Καλός Κλέφτης όταν κλάνει δεν σφίγγεται υπερβολικά. Συχνά μια ζορισμένη πορδή τελειώνει σε ένα μικρό σκατουλάκι.
3. Ο Καλός Κλέφτης είναι μετριοπαθής. Ο Καλός Κλέφτης αποφεύγει τις προκλητικές κλανιές. Μια αδέξια κλανιά μπορεί να καταλήξει σε προβοκάτσια.
4. Αν ο πλαινός σύνροφός κλάσει να απαντήσεις με ανάλογη πορδή. Αν δεν έχεις πρόχειρη κλανιά χαμογέλασέ του. Ο κλανιάρης αν δε λάβει κάποιαν απάντηση ίσως τραυματιστεί ψυχικώς.
5. Όταν κλάνεις κάτω από την κουβέρτα φρόντισε να βγάζεις το κεφάλι σου απ' έξω έστω κι αν κάνει παγωνιά. Το υδρόθειον είναι δηλητηριώδες αέριον.
6. Αν πάθεις πορδομανία μην απελπιστείς. Η πορδομανία δεν είναι χειρότερη απ' τη σύφιλη. Άλλωστε και οι δυο θεραπεύονται.
7. Ο κλανιάρης δικαιούται και να ρεύεται. Η πορδή συνδυάζεται εύκολα με ρέψιμο ή βήχα.
ένα πρωτότυπο κείμενο του καντιρού θα πρέπει να έχει μεγάλη αξία, ε.
εχω αρχισει να πιστεύω πως μέχρι κι αυτή η απάντηση είναι κοπυ-πεηστ
Το εγχειρίδιο παραμένει μαλακία και ο τύπος μαλάκας. Μακρυά!
κάτι έχει πάρει τ' αυτί μου ότι ο λούμπετρόπουλος σε κάποια φάση εμφανιζόταν με παπιγιόν σε ηβεντς νταλάρων και μούσχουρων
επίσης ότι κι αν είναι, γουστάρω πολύ που έχουν υπάρξει τύποι (με τα στραβά τους) σαν τον πετρόπουλο, τον σκαρίμπα, τον κορδάτο, τον ταχτσή, τον εμπειρίκο και δεν ξέρω κι εγώ ποιον άλλο λογοτέχνη/ποιητή/ιστορικό που ήταν απο αριστερά και πέρα.
Δεν τρολλάρω πολύ, δε νομίζω όμως ότι μπορώ να επιχειρηματολογίσω και πολύ. Δεν βρίσκω κάτι χρήσιμο στο εγχειρίδιο, δε μου αρέσει το χιούμορ του, μια συνέντευξη του που είχα διαβάσει μου είχε φανεί απωθητικά "αιρετικός" και όλη αυτή η "προκλητική" μπινελικολογία σε er-αναλογία μου θυμίζει πουροαυνάνες τύπου candiru να λένε για "πορδοκόφτες", "κλανίδια", "πούτσες" που σκίζονται σε σώβρακα και να γελούν απαίσια σε κάθε βρωμόλογο.