Gia teliko, afoy telikos einai mono mporeis na xrhsimopoieiseis kai alla pragmata apo ayta poy lene "telikoi gia power amps" polles mpantes to kanoyn an ayto leei kati gia thn or8othta twn pra3ewn.....
Me mperdepses ligo me to 8ema telikoy, alla egw apla to anefera, san ena olklhrwmeno setup, etsi koybenta na ginetai..
Gia sans amp.
Ayto poy les exei mia anakribeia. Den 8a einai "xamhla". 8a einai apla oxi sto level=7. Alla den proteinw na exeis gia ka8aro to bypass. Proteinw na pai3eis me mia ry8mish poy soy bgazei ena wraio ka8aro, gia na mporeseis na xrhsimopoieis kai to eq-ing toy sans amp.Den bgazei mono paramorfwsh to mhxanaki.An 8es katebase to manual kai 8a ginei olo ayto ligo poio safes. To bypass mode einai as poyme san na mhn parembaletai to mhxanaki soy .Sa na pairneis thn i8ara soy kai na thn kotsareis return ston enisxyth. Esy 8es h proenisxysh soy na symmetexei kapws kai sotn ka8aro soy hxo swsta?
An se pshnei to pod-aki ... xtypa to kai 8a se mia xara.
Egw ayto poy h8ela na soy pw, einai oti
a. an se endiaferei h paramorfwsh kyriws, sta idia lefta mporeis na breis isws kalytera mhxanakia.
b. oti mporeis na breis ta fx poy saresoyn kai na xtyseis to setup soy etsi opws goystareis, xwris anagastika ola na einai line6 h rocktron as poume.