Egw oneireutika kati upertrelo..: epeza ws suni8ws dota sto pc alla to evlepa san na imoun mesa sto paixnidi..se mia fasi mas gamane ta panta psofane oloi kai gw menw monos dipla sto kentriko dentro kai oloi me koitane san na lene tin gamises..apo tin mia stigmi stin alli allazi to topio kai gw ginomai egw(o eautos m) enw oloi oi enemys ginontai adams_family..apo tin mia stigmi stin alli erwteuomai tin mikri tous kori(kserete to trelo pou sunexeia petsokovi to xontro adelfo tis)..me pernei kai feugoume apo mia porta..kai me ena saravalaki feugoume apo mia auli..ka8ws pernoume tin strofi mpenoume mprosta apo ena lewforio me paidakia mesa.. kai se mia fasi egw stin psixra petaw mia maxaira kai karfwnete sto para8uro tou lewforiou..den 8umame an ezise kanenas apo to lewforio..sunexizoume egw me tin treli k me paei se ena nekrotafio...me paei mprosta se ena tafo..lew wraia 8a tin gamisw ekei mesa kserw gw...k ton anoigi k vgenoun 2 koritsakia kai pane na me fane..kapws katafera kai glutwsa...kai se mia fasi trexw san ton pousti stin erimia..
gia diaforous logous den sunexizw to oneiro gt 8a ta paiksete merikoi..oute egw mporw na fantastw pws egine k dimiourgi8ike tosi trela sto mualo m... :| wstoso an kapoios 8elei tin sunexeia apla peite to :P