εεε, είχε γεύση λικέρ :?
Printable View
εεε, είχε γεύση λικέρ :?
Ρε tamagothi από πότε ταξιδεύεις για να βγάλω ένα μέσο όρο;
Νοιώθω τελείως 0. Το καλοκαίρι πηγαίνω σερνόμενος μέχρι την Κατερίνη για διακοπές και μου φαίνεται υπεραρκετή μετακίνηση.
Επίσης φτάνει με την Ευρώπη σας :!: Όταν πάω Αίγυπτο με το καλό το topic θα ξεθαφτεί ;)
Λοιπόν, κανονίζω τα των οικονομικών μέσα στη βδομάδα, και κανονίζουμε για τον 2ο γύρο.
ένι έχω και εγώ μπάλζαμζ, δν το πίνει κανείς. εκτός από τον όζμα όταν παίζουμε το παιχνίδι με τα σφηνάκια.
έχει πάει κανείς στο στρασβούργο;
αυτό στη Γερμανία; :D
an kai ligo palio. logo prosfatis episkepsis ithela na po merika pragmata gia to verolino
--curry36
--ostbahnhof-panorama bar(gia techno katastaseis)
--alexanderplatz mesimeri me 10 mpires...
--katalipseis ktirion sto kreuzberg
--kino kafe sto hackeser markt
--hisar doner sto shoeneberg
--pagoto sto shoenebrg apo ena magazi pou de thimame
--k17
an pote pate..apla psakste afta ta meri...sigoura de tha vgeite xamenoi..sigoura!
Λέμε με παρέα 4 ατόμων να πάμε Λονδίνο 2η βδομάδα Χριστουγέννων. Απορίες:
1)Με easyjet, αν κλείσεις τώρα είναι ~200€ το πήγαινε-έλα. Αν ξέρουμε κάτι φθηνότερο από easy jet το λέμε και ας είναι μεταφορά με C-130 και ρίψη με αλεξίπτωτα.
2) Παρέα=ψωλαρία, άρα λέμε για διαμονή σε hostel. Προτείνετε κάνα καλό που έχετε πάει, σχετικά κέντρο. Η φάση κοινόχρηστο μπάνιο στον όροφο δεν παλεύεται να φανταστώ ε; Επίσης, γίνεται να κλείσεις δωμάτιο 4 ατόμων εσύ και η παρέα σου; Η προοπτική να πάμε 4 σε δωμάτιο για 8 είναι ξερωγω αρκετά φθηνότερη, αλλά αξίζει; Θα μας βιάσουν; :P
3) Οι μεταφορές είναι ακριβές από ότι ξέρω, τι χρησιμοποιούμε και τι αποφεύγουμε;
4) Όποιο μέρος έχει σχέση με Beatles και το ξέρετε, πείτε το.
Για τα υπόλοιπα, διαβάζω τα άλλα threads, ευχαριστώ.
Λογικα η easyjet θα εχει τα φτηνοτερα πακετα.Εμεις ειχαμε παει με british λογω της προσφορας που ειχε για τα 10 χρονια και κοστιζε γυρω στα 90.
Για διαμονη 9 ατομα οπως ειμασταν επιλεξαμε αυτο το hostel http://www.hosteleurope.com/availabilit ... umber.523# κυριως για να εχουμε ολο το δωματιο μονοι μαςκαι για το οτι βρισκοταν στο bayswater με αμεση προσβαση σε 2 σταθμους μετρο και 4 γραμμες συνολικα,σε 20 λεπτα ησουν οπου ηθελες
Το hostel αυτο ειχε μπανιο και στο δωματιο και στο διαδρομο,δεν ξερω ποσο ισχυει γενικοτερα αυτο γιατι δεν εχω μεινει αλλου.Παντως μπορεις να ψαξεις και απτο site parαπανω και γενικοτερα να βριες κατι που σας βολευει.
Οσο για τα μεσα,μετρο και μονο εκτος απο εκτακτες αναγκες τα βραδυνα που εχει ομως αφθονια busses και ερχονται και στην ωρα τους τα μπασταρδα.Τελος,συνισταται η χρηση καροτσιου για μοναδικες ιπποδρομιες στο soho
Για το χόστελ εξαρτάται πόσο ευαίσθητος και πόσο ανεκτικός με άσχετους ανθρώπους είσαι. Εμένα μου φαίνεται μια χαρά το κοινόχρηστο μπάνιο. Δεν έχει τύχει να με βιάσουν ποτέ κι έχω μείνει και σε 25άρι ντορμ. Αν είστε βέβαια τόσο όμορφα αγόρια που έχετε όντως λόγο να φοβάστε, πμ και θα τα βρούμε.
Εμένα μ'αρέσει το περπάτημα και βαριέμαι τρομερά να μη μένω στο κέντρο και να πρέπει να παίρνω μετρό και να βγαίνω έξω και να μη βρίσκομαι στο κέντρο κλπ, οπότε συνήθως διαλέγω χόστελ στο κέντρο και τις περισσότερες μέρες γλιτώνω τη συγκοινωνία.
Στο Λονδίνο έχω μείνει σε αυτό. Δεν είναι ιδιαίτερα φθηνό (παίζει να βρεις καλύτερες τιμές μέσω hosteworld κλπ, αλλά το Λονδίνο είναι πολύ ακριβό γενικότερα) ούτε το πιο καθαρό μέρος που έχω δει ποτέ και το μπέργκερ κινγκ εκεί δίπλα είναι μάλλον κακή ιδέα, είναι όμως σε πολύ καλό μέρος κι άμα ξαναπάω πάλι εκεί θα μείνω, εκτός αν πάω με τη μαμά μου, οπότε αλλάζουν τα πράγματα. Ensuite πα να πει με μπάνιο στο δωμάτιο.
Προς Kings Cross/Camden θα βρειτε γενικά φθηνότερα πράγματα (και ξενοδοχεία κλπ), αλλά αναγκαστικά θα παίρνετε συγκοινωνία (λεφτά) και θα είστε μακριά, εκτός αν έχετε σκοπό να κάνετε μια βδομάδα βόλτες στο Κάμντεν και να κοζάρετε γκοθούδες (όχι κακή ιδέα αν έχετε πάει πολλές φορές Λονδίνου - πορτογαλικά, οχι γενική - και απλά θέτε να πάτε σε κούλ μέρος να αράξετε και όχι να δείτε αξιοθέατα). Σε τούτη την περίπτωση πάτε προς τα κει.
αγάπη!Quote:
Originally Posted by Shadowking
για το (1) δεν ξέρω.
2) το μόνο χόστελ που έχω μείνει στο λονδίνο είναι το piccadilly backpackers, το οποίο είναι σε πάρα πολή καλή και βολική τοποθεσία, τίγκα κέντρο (Piccadilly Circus) και δίπλα στο μετρό, αλλά σαν χόστελ είναι κάπως μέτριο. Πολύ καλά χόστελ απ'όσο ξέρω είναι αυτά του ΥΗΑ (youth hostel association) - έχω μείνει σε αυτό του λίβερπουλ και ήταν φανταστικό, καθαρό, με μπάνιο μέσα στα δωμάτια και πλήρες πρωινό στην τιμή (λέω πλήρες γιατί συνήθως τα χόστελ σου προσφέρουν καφέ ή τσάι και μια φέτα ψωμί του τοστ για πρωινό). Στο λονδίνο υπάρχουν έξι, ρίξε μια ματιά στις τοποθεσίες εδώ: http://www.yha.org.uk/find-accommodatio ... index.aspx
Το κοινόχρηστο μπάνιο συνηθίζεται, δεν είναι και τόσο χάλια.
Αν είστε 4 και υπάρχουν τετράκλινα στο χόστελ που θα πάτε, μπορείτε να κλείσετε ένα για την πάρτη σας, δε θα σας χωρίσουν ή κάτι. Να μένεις σε πιο μεγάλο δωμάτιο με άλλους έχει το χαβαλέ του αλλά μπορεί να πέσεις και σε τίποτα μπίχλες και να το μετανιώσεις. Να σας βιάσουν χλωμό το κόβω, εκτός αν είστε τόσο ωραία γκομενάκια που μπορείτε να ξυπνήσετε ομοφυλοφιλικά ένστικτα στον ασιάτη φτωχοτουρίστα που θέλει να δει το μπιγκ μπεν. Βέβαια παίζουν και χόστελ με μιξντ δωμάτια, δηλαδή δωμάτια που μπορείτε να είστε αγοράκια και κοριτσάκια μαζί. Γούτσου γούτσου. Εγώ πάντως τη μιξντ φάση τη μετάνιωσα γιατί δίπλα μου κοιμόταν κάποιος που μάλλον του άρεσε πολύ το αγγλικό πρωινό με τα φασόλια.
3) Το λεωφορείο είναι πολύ πιο φτηνό από το μετρό, αλλά το μετρό πιο βολικό. Αν μπορέσετε να βγάλετε άκρη με τα δρομολόγια των λεωφορείων θα σας συμφέρει περισσότερο. Παρ'όλα αυτά δεν έχω κυκλοφορήσει ιδιαίτερα με λεωφορείο στο λονδίνο οπότε δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να πας παντού κλπ (που σίγουρα μπορείς, αλλά λέμε).
4) http://upload.wikimedia.org/wikipedi...Abbey_Road.jpg
(στάση μετρό St. John's Wood ΝΟΜΙΖΩ - θα επανέλθω) Η διασταύρωση και τα στούντιο είναι μάλλον τα πιο βασικά μπιτλοσάητς του λονδίνου. Βρίσκονται στην περιοχή St John's Wood, πάνω στην Abbey Rd.
3 Savile Row ήταν τα γραφεία της Apple, κτήριο στην ταράτσα του οποίου έπαιξαν οι μπιτλς στις 30 ιανουαρίου '69.
Baker Street (στάση μετρό Baker Street) Στο 94 ήταν το μαγαζί της Apple που είχαν ανοίξει οι μπιτλς με το εντυπωσιακό κτήριο και τα γραφεία τους
http://www.strawberrywalrus.com/grap...lebuilding.jpg
Τώρα βέβαια είναι ένα ξενέρωτο κτήριο σαν όλα τα άλλα στο δρόμο, το μόνο που το κάνει να ξεχωρίζει είναι η μπλε πλακέτα.
Αρκετά πιο χαμηλά, στο 231, είναι το beatles store http://www.beatlesstorelondon.co.uk/ το οποίο είναι μικρούλι αλλά έχει καλούδια. Ακριβώς δίπλα βρίσκεται ένας μικρός εκθεσιακός χώρος με είσοδο μία λίρα, που έχει διάφορες σπάνιες φωτογραφίες των μπιτλς και παρεμφερή αντικείμενα. Για μία λίρα καλό είναι.
α να πάτε και London Dungeons (στάση μετρό London Bridge)
λοιπόν τώρα έχω εκνευριστεί γιατί δε βρίσκω τα πράγματά μου από το λονδίνο (χάρτες, οδηγούς, σημειώσεις κλπ) - πάω να ψάξω κι επανέρχομαι με λεπτομέρειες ελπίζω
τα ίδια με την ταμαγκόθι έγραψα πφ
ναι :ρQuote:
Originally Posted by enitharmon
αν έχει πάει κανείς πείτε κάνα μέρος της προκοπής
Φχαριστώ-αγαπώ-στείλτε πμ για να με βιάσετε :P
μια που μου θυμήσατε το θρετ,
(Δυτική) Σλοβενία - η χώρα που είναι πανέμορφη, αλλά στις πιξ βγαίνει ακόμα ομορφότερη
Ξεκινάμε από τα βασικά.
- Η Σλοβενία είναι η πιο όμορφη χώρα του κόσμου. Οι Σλοβένοι είναι οι πιο καλοί άνθρωποι του κόσμου. Τα σλοβένικα είναι τρομαχτικά.
- Το φαγητό και η διαμονή είναι φθηνά και θεϊκά. (εντάξει, δεν είναι τόσο φθηνά όσο στις Βαλτικές πχ, αλλά τουλάχιστον εδώ όταν πας να μιλήσεις σε κάποιον δε σου απαντά "γκμφ;").
- Συμπλέγματα γραμμάτων όπως "Trst" (=Τεργέστη) "prst" (=προσούτο) "trg" (=πλατεία) θεωρούνται κανονικές λέξεις στα σλοβένικα. Προφέρονται όπως γράφονται. Το τρένο λέγεται "vlaka".
Για να πάμε, παίρνουμε πολλές κονσέρβες και λοιπά εφόδια, πάμε Σαλονίκη (εάν δεν είμαστε ήδη), γνωρίζουμε τον ΑΚ και στη συνέχεια παίρνουμε το τραινάκι για Λιουμπλιάνα. Χαζεύουμε τη θέα: Στην ΠΓΔΜ βλέπουμε ποτάμια γεμάτα μπάζα και πλαστικές σακούλες, μισοτελειωμένα σπίτια και τα πανέμορφα (χααχαχαχχα) Σκόπια.
http://i4.photobucket.com/albums/y10.../IMAGE0048.jpg
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ντύσιμο/γενικότερο στυλ των τελωνειακών. Στην ΑΔΕΡΦΗ Σερβία φαινομενικά ο τόπος είναι γεμάτος κηπάκια, λουλουδάκια και χωράφια στα οποία το τσουφ σταματά και περιμένει και μετά περιμένει λίγο ακόμα, χωρίς προφανή λόγο (πράγμα το οποίο είναι μάλλον θετικό, καθώς ο μόνος προφανής λόγος για τον οποίο σταματάνε τα τσουφ σε άσχετα μέρη - απ' όσο γνωρίζω - είναι όταν είμαστε ζωγραφισμένοι σε λουκιλουκ και Ινδιάνοι ή οι Ντάλτον κλείνουν τις ράγες με κορμούς και μετά μπαίνουν και παίρνουν τα ρολόγια των επιβατών και τους μισθούς του μήνα, οι οποίοι συνήθως είναι μέσα στα κάρβουνα και γενικά δεν είναι πολύ ευχάριστη η κατάσταση εκτός αν έχουμε στείλει τους μισθούς με την άμαξα).
Στην Κροατία όλα πια είναι πολύ πολιτισμένα, εκτός απ' τους τύπους που μας ξυπνούν 3-4 φορές στα σύνορα (χτυπώντας διακριτικά την πόρτα με όλη τους τη δύναμη) για να μας ρωτήσουν πού πάμε, γιατί, αν θα κατέβουμε στην Κροατία, τι ζώδιο είμαστε, πόσα λεφτά έχουμε μαζί μας κι αν ο μπαμπάς μας ήταν ζαχαροπλάστης.
Καταλαβαίνουμε ότι τελικά φθάσαμε στη Σλοβενία όταν τα ποτάμια που βλέπουμε έξω είναι γαλάζια και τα πουλάκια τραγουδούν ανέμελα και ο συμπαθέστατος τύπος που προσέχει το βαγόνι δε νιώθει πια την ανάγκη να μας πει να κλειδώσουμε την πόρτα μας.
http://i4.photobucket.com/albums/y10...lvn/slvnja.jpg
24 ώρες και πολλά Dobra Voda με ανθρακικό μετά τη Σαλονίκη, κατεβαίνουμε στη Λιουμπλιάνα και παίρνουμε το αμάξι που έχουμε φροντίσει να κλείσουμε απ' το ΙΝΤΕΡΝΕ και με το οποίο θα καταφέρουμε να καλύψουμε 5000χλμ μέσα σε 5 μέρες και όλα αυτά σε μια χώρα με μέγεθος χμμ μικρό;. Κατευθυνόμαστε προς το Μπλεντ, όπου έχουμε κλείσει διαμερισματάκι κοντά στη λίμνη (λίγα λεφτά, συμπαθητικοί ιδιοκτήτες, γιατί ΟΛΟΙ οι Σλοβένοι είναι συμπαθητικοί κι αν δε με πιστεύετε θυμηθείτε τον Ζντοβτς). Το http://www.slovenia.info/ μπορεί να μας βοηθήσει πολύ να βρούμε μέρος να μείνουμε και γενικά έχει ένα κάρο ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Μπορούμε να ζητήσουμε να μας στείλουν και ενημερωτικό υλικό, το οποίο είναι σχετικά άχρηστο, καθώς μπορούμε να βρούμε τα πάντα ονλάιν στο σάιτ, αλλά έχει όμορφες φωτογραφίες, μας δίνει τη χαρά να βρούμε πακετάκι απο Σλοβενία μια μέρα που θα γυρίσουμε σπίτι και επιπλέον ο Αμαζόνιος είναι γεμάτος ζουζούνια και δεν πειράζει καθόλου να τον περιορίσουμε λιγάκι.
Στο Μπλεντ, βολτάρουμε στη λίμνη, πάμε και μέχρι το νησί απέναντι ή το κάστρο πάνω στο βράχο (αν νιώθουμε ότι το περπάτημα σε ανηφορικό δρόμο είναι αυτό που μας λείπει), ταΐζουμε τους κύκνους και κυνηγάμε τα βατράχια. Βγάζουμε πιξ με την πλάτη στα σοβιετικού τύπου κτίρια που βρίσκονται στη μια μεριά της λίμνης.
http://i4.photobucket.com/albums/y10...sko_jezero.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y10..._light_fix.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y10...ndChurch01.jpg
Αν είναι καλοκαίρι (από αρχές Μαΐου και μετά), πάμε στο φαράγγι Βίντγκαρ, το οποίο λέγεται πως είναι πανέμορφο, αλλά κάποιες εποχές είναι απλά κλειστο.
http://i4.photobucket.com/albums/y10...vn/vintgar.jpg
Στη συνέχεια μπαίνουμε στο αμάξι και ξεκινάμε τις βόλτες. Όπου και να πάμε στο (βορειο)δυτικό μέρος της Σλοβενίας θα είναι ωραία, αλλά μερικές συμβουλές δε βλάπτουν:
- Η λίμνη Bohinj είναι κούκλα και δεν έχει τουρισμό όπως το Bled.
http://i4.photobucket.com/albums/y10...lvn/bohinj.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y10...vn/bohinj1.jpg
Από εκεί ρίχνουμε λίγο περπάτημα και ανεβαίνουμε να δούμε τον καταρράχτη Savica (Slap Savica σε άπταιστα Σλοβένικα), οποίος είναι μία από τις 2 εξαιρέσεις στο γενικό κανόνα "όλα σε αυτή τη χώρα βγαίνουν ομορφότερα στις πικ", καθώς σε αυτήν την περίπτωση ο καταρράχτης βγαίνει μια βλακεία και μισή, όσο κι αν προσπαθήσουμε.
http://i4.photobucket.com/albums/y10.../slvn/slap.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y10...vn/tralala.jpg
- Αν μας αρέσουν τα άλογα, πάμε στη Lipica, απ' όπου κατάγονται τα περίφημα Lipizzaner που χορεύουν στη Βιέννη.
- Δεν προσπαθούμε να δούμε όοοοοοολα τα κάστρα της χώρας, εκτός αν έχουμε σκοπό να γίνουμε μόνιμοι κάτοικοι και έχουμε πολύ χρόνο στα χέρια μας. Φροντίζουμε να επισκεφθούμε τουλάχιστον το κάστρο στην Predjama
http://i4.photobucket.com/albums/y10...redjamski2.jpg
και αυτό στη Skofja Loka.
http://i4.photobucket.com/albums/y10...lvn/skofja.jpg
- Πάμε οπωσδήποτε σε κάποιο από τα σπήλαια. Καλύτερα Skocjan παρά Postojna, η Postojna είναι πιο τουριστική κι αν πάμε Skocjan θα είμαστε πιο τρου και θα πουλάμε μούρη στους φίλους μας. Το "σπήλαια" μπορεί γενικά να ακούγεται βαρετό κι εμένα τα σπήλαια δε μ'αρέσουν καθόλου γενικότερα, αλλά εδώ μιλάμε για ένα τεράστιο πράγμα κάτω απ' τη γη, με ποτάμι και γέφυρα και όλα τα καλά του κόσμου (εκτός από φωτογένεια, καθώς εδώ είναι το 2ο μέρος στο οποίο οι πιξ βγαίνουν χάλια.). http://www.park-skocjanske-jame.si/
http://i4.photobucket.com/albums/y10...n/img_4753.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y10...n/img_4831.jpg
- Η Radovljica είναι πολύ όμορφη και ακόμα ομορφότερη είναι η Kropa, το χωριό των σιδεράδων, που είναι γεμάτο - ποιος θα το περίμενε - στολίδια από σίδερο και έχει και ποτάμι με μίνι καταρράχτη, αμέ.
http://i4.photobucket.com/albums/y10.../IMAGE0160.jpg
- Ο δρόμος Kranjska Gora - Bovec γαμεί, με υψηλότερο σημείο το πέρασμα στο Vrsic, που επίσης είναι ανοιχτό από τις αρχές Μαΐου περίπου. Υπάρχουν πινακίδες στο δρόμο που ενημερώνουν τον κόσμο εάν το πέρασμα είναι ανοιχτό ή κλειστό λόγω χιονιού. Ιδέες όπως "μια χαρά είναι ο καιρός, θα ξέχασαν να αλλάξουν την ταμπέλα" είναι μεν χαζές, αλλά είναι και διασκεδαστικές, καθώς ο δρόμος προχωράει μέχρι ένα σημείο και στο τέλος μπορούμε να παίξουμε χιονοπόλεμο και να σιγουρευτούμε μια για πάντα πως οι Σλοβένοι δεν είναι Βαλκάνιοι και δεν ξεχνούν να αλλάξουν τις πινακίδες.
http://i4.photobucket.com/albums/y10...slvn/rssja.jpg
Εάν το πέρασμα είναι ανοιχτό, μπορούμε να φθάσουμε στο Bovec και να δούμε τον ποταμό Soca που στάνταρ του ρίχνουν κάτι μέσα και παίρνει αυτό το χρώμα. Επίσης αυτή η λίμνη έχει το ίδιο χρώμα και είναι κάπου εκειγύρω και δεν την έχω πειράξει με φότοσοπ.
http://i4.photobucket.com/albums/y10...n/tirkouaz.jpg
Στο Bovec μπορούμε να κάνουμε ό,τι ηλιθιότητα μπορούμε να σκεφτούμε: παρα πέντε, ράφτινγκ,canyoning κι ένα πράγμα που σε δένουν μέσα σε μια μεγάλη μπάλα και σε κυλάνε στην πλαγιά (έξτρα κέφι).
Εάν το πέρασμα είναι κλειστό, περνάμε από Ιταλία/Αυστρία, αλλά αποφεύγουμε σε κάθε περίπτωση να μπούμε στην πόλη Κλαγκενφουρτ, καθώς 1) είναι αδύνατο να βρει κανείς τρόπο να βγει απ' την πόλη 2) ηλίθιες ιδέες τύπου "πάμε μέχρι τη Βιέννη να πάρουμε Ζάχερ;" μπορεί να προκύψουν πολύ εύκολα 3) οι συνοριοφύλακες στο ομπσκιουρ πέρασμα που τελικά θα καταφέρουμε να βρούμε μέσα στα βουνά βλέπουν περίπου έναν άνθρωπο τη βδομάδα και επομένως έχουν όρεξη για κουβέντα, όταν ήδη έχουμε αργήσει.
- Η Logarska Dolina υποτίθεται ότι είναι ωραία, αλλά κάποια ώρα κλεινει (βλέπε το 3 παραπάνω).
- Το Piran είναι κουκλί, αλλά, καθώς η Σλοβένοι είναι εμφανώς κορόιδα και άφησαν τους Ιταλούς και τους Κροάτες να τους πάρουν όλη τη θάλασσα, όταν έχει καλό καιρό μετακομίζει όλη η Σλοβενία εκεί και αν κάποιος ξέρει πού μένει αυτός που σκέφτηκε το σύστημα στάθμευσης ΠΜ.
http://i4.photobucket.com/albums/y10..._.jpgvecja.jpg
Όσο για τη Ljubljana, είναι συμπαθέστατη, αλλά τη βλέπουμε άνετα σε μια μέρα. Ωραίο μέρος για χαλαρές βολτίτσες στις διάφορες trg, για καφέ δίπλα στο ποτάμι, για εντυπωσιακές φωτογραφίες κι επιπλέον το ποτάμι το λενε Ljubljanica, HOW CUTE IS THAT?!
http://i4.photobucket.com/albums/y10...jubljanica.jpg
Έχει και δράκο.
http://i4.photobucket.com/albums/y10.../IMAGE0267.jpg
Θες μία καλύτερη μηχανή.
όχι, πιθανότατα δε θέλω.
διότι με τα λεφτά που θα έδινα για μια καλή μηχανή μπορώ να κάτσω κάνα μήνα παραπάνω στη βολιβία και μάλιστα χωρίς να φοβάμαι ότι όταν με σταματήσουν για να με κλέψουν εκτός απ'τα λίγα λεφτά που θα κουβαλάω θα μου πάρουν και μια ακριβή μηχανή. εκτός άμα έχεις καμιά άκρη να βρούμε καμιά τζάμπα.