Log in

View Full Version : jon oliva athens dvd bootlegs

BURNIN AMBITION
23-12-2004, 18:48
psaxno dvd apo oliva apo ellada tora pou irthe. i kaluteri sunulia pou exo paei pote.(meta apo ligo mporei na sovareuto kai na epaneltho stis sunaulies maiden priest saxon kai rage...)
please peite ama to exete
i lista mou
www.geocities.com/burnin_ambition (http://www.geocities.com/burnin_ambition)

After Dark
23-12-2004, 23:01
/lock

Stormrider
23-12-2004, 23:27
/ban
to pio eleino spam gia site pou exw dei pote..

BURNIN AMBITION
24-12-2004, 00:27
re paiodia eilikrina den thelo na proothiso to site mou .outosa i allos ta trade ta exo psilokopsei.apla to evala gia na doun autoi pou exoun grapsei to dvd, ti lista mou mpas kai tous deleaso na mou to dosoun kai mena. to thelo polu auto to dvd.tora an kapoious tous peiraxe ti na po....

Stormrider
24-12-2004, 01:25
pigene sto fan club twn savatage grapsou kai fisiologika tha sou ro dwsoun..
min ksanadww to site sou se allo p[ost sou
eleos pia..

BURNIN AMBITION
24-12-2004, 01:31
to exoun? pou na xero oti to exoun re paidia?
kai stormrider, mi mou milas me tetoio ufaki ok?
ante giati kai i plaka exei kai ta oria tis.
an kapoios mod me theorisei spammer i otidipote, tote as me kanei ban apo to forum den exo provlima alla apo to proto tuxonta de goustaro kakoproereta sxolia.ante tora min ta paro. ama de gousrtareis na mi diavazeis ta post mou. ta opoia den einai kai polla

Stormrider
24-12-2004, 01:41
to exoun? pou na xero oti to exoun re paidia?

http://www.electricrequiem.com/viewforum.php?f=38

ante giati kai i plaka exei kai ta oria tis.
an kapoios mod me theorisei spammer i otidipote, tote as me kanei ban apo to forum den exo provlima alla apo to proto tuxonta de goustaro kakoproereta sxolia.ante tora min ta paro. ama de gousrtareis na mi diavazeis ta post mou. ta opoia den einai kai polla

xalarwse man..
den eixa ifaki..
apla ta pira epidi se akthe post sou vazeis kai to site sou ,kai gia asxeto logo..
tespa sorry
telos

BURNIN AMBITION
24-12-2004, 01:50
file mou den eimai kai o pio taktikos viewer kai poster tou forum. to eixa xehasei oti to eixa rotisei kai ekei. to thema einai aplo. thelo para para polu to bootleg.itan isos i kaluteri sunaulia tis zois mou.
to na proothiso to site mou, sta paparia mou mias kai exo stamatisei sxedon ta trade kai outos i allos oi traders pou xero einai apeiroi kai to site mou exei plla visits. ta exo varethei omos ta bootleg. apla psaxno auti ti sunaulia kai epeidi oi tapers den einai kai apaaitita traders eipa na doso to link gia na doun ti lista mou mipos kai tous aresei kati apo ekei gia na tous deleaso kai na paro to bootleg. tora osos gia to post sou sto thread sto subforum tou fan club ton savatage ti na po...
isos einai ena fainomeno tis epoxis tou pliktrologiou. oloi nomizoume oti eimaste mages (xoris na uponoo katri gia sena genika milao. kai ego polles fores mporei na milao etsi). apla epeidi de me xereis kai de se xero, kalutera na milas ligo diaforetika. oute kolitoi eimaste oute tipota. anyway den trexei kamia parexiga. apla mou fanike oti me epsiases apo ta moutra kai giauto ta pira stin krana
anyway kalo vradu