Log in

View Full Version : [Cinema] Ghost World (2001)

cancer
29-07-2003, 04:44
Poly orea tainia... endiaferontes, eksipnoi xaraktires pou antapokrinontai (elpizo) stin pragmatikotita, api8ani ermineia apo to avatar tou administrator, oreo soundtrack (plin tou tragoudiou pou anoige stin arxi)... Xoris na simainei oti i tainia einai elleipis, sto telos afine ena ais8ima tou anikanopoihtou, afou de ma8ame ti apegine i protagonistria. 8a to ksanado aurio

Buddy Lackey
29-07-2003, 04:57
den exw dei to ghostworld
alla stis pragmatika spoudaies tainies (opoies kai an einai aftes) to telos den exei simasia.
i exei elaxisti kai osi olo to ergo.

Dragonlord
29-07-2003, 11:30
h agaphmenh mou tainia tous teleutaious mhnes

Solo Carriera
29-07-2003, 18:43
Thn eida xthes gia 4h fora.

Prokeitai gia tin agapimenh mou tainia mazi me big lebowski (kai afto to da xthes) seven kai american beauty (tha to do entos oligou - kai edw paizei h thora).

*****SPOILER ALERT***** (an den exeis dei thn tainia trava desthn)

Oso gia to telos emena den mou afise to aisthima tou anoloklirotou. H enid eixe pei pos h "#1 fantasy" tis einai na eksafanistei mia mera pigainontas sto agnosto kai na min tin ksanadei kaneis se aftin tin poli. Etsi kai ekane. Einai profanes pws den mporei na taftistei me kanenan ekei, oute kan me kalyterh ths filh, kai giafto thelei na ksefygei. OK einai kapws soureal telos alla nomizo pws einai aisiodokso kai se kammia periptosi den simfwnw me osous lene pws sto telos aftoktonei. Ektos aftou, einai poly egwistria gia na aftoktonisei. Opws kai na xei to telos einai "anoixto" opote o kathenas to ermhneuei opws thelei.

ougk

Solo Carriera
29-07-2003, 18:47
ok twra mporw...

thanx

morphine
29-07-2003, 21:47
:hippy:

Chord Of Souls
29-07-2003, 22:38
Thn eida xthes gia 4h fora.

Prokeitai gia tin agapimenh mou tainia mazi me big lebowski (kai afto to da xthes) kai american beauty (tha to do entos oligou - kai edw paizei h thora).
Kala,Lebowski gamaei ta panta....

symposium_lexotanil
30-07-2003, 07:27
re dragonlord the big bukowski den mporw na kanw edit gam@$()U@RE)JD)WN@D@(DN

ahem mipos patas pano deksia prospathontas athela sou vevea vre aderfe na editareis to post tou prografontos sou?

Solo Carriera
31-07-2003, 13:44
paizei giati exw sinithisei to edit na vrisketai panw apo to minima.

fdas