View Full Version : mousiki-lefta
enitharmon
20-06-2004, 21:14
tha poulousate tin psyxi sas sto diaolo gia na mporeite na zeite apo ti mousiki sas?
i mousiki einai pathos i epaggelma?
tha paizate kai allou eidous mousiki gia na zisete i mono agno partheno xevi?
e?
Meyaleleth
20-06-2004, 21:17
tha poulousate tin psyxi sas sto diaolo gia na mporeite na zeite apo ti mousiki sas?
e?
Den 8a poulousa thn psyxh mou gia kanenan ka8ws einai apolyta ierh. Epaggelma den nomizw na mporousa na to kanw , einai ena pa8os pou protimw na krathsw pio prwsopiko para na to emporikeusw mesw diskografikwn etairiwn.
Paizw ola ta eidh mousikhs , den exw tetia komplej.Jammarw ki opou me vgalei.
The Charon
20-06-2004, 21:20
e?
xalara
Meyaleleth
20-06-2004, 21:31
xalara
:shock:
Solo Carriera
20-06-2004, 21:41
μόνο αγνό παρθένο χέβι.
Angrafan
20-06-2004, 22:53
isa me diakosa kila
necropethamenos
20-06-2004, 23:07
e?
i mousiki einai pathos alla einai oneiro olwn mas na ginei epaggelma.
Tha epaiza kai alla eidi, eidika ama itan gia ta lefta. Giati afto tha mou eksasfalize kai to na paizw OSO kai OPWS thelw kai to agno partheno xevi. kai de me xalaei na paiksw kai tipot'allo diladi, mia xara :)
Kai gia na poume tin alitheia osoi asxolountai sovara me to athlima ksodevoun periousies. XWRIS MALAKIES TWRA.
Tha poulousa tin psixi mou sto diaolo me anesi...Music einai pantotini agapi gia emena kai to na zo apo afto einai diakahs pothos.
StationEleven
21-06-2004, 02:14
oi station eleven gamame kai etsi bgazoume lefta ws zyggolo
mouaxaxa :|
ManWhoSoldTheWorld
21-06-2004, 02:17
simfwnw me necropethameno . De tha epaiza se kamia periptwsi metal pantws , se otidipote exei na kanei me rock me kaliptoun oi Acid Baby opote tha ekana afto kai tha leitourgousa kai ws individual gia ta alla eidi mousikis pou sinthetw.
8a epaiza otidhpote 8a me ekane na vgazw polla fraga k na poulaei, k 8a epaiza oti goustarw gia tis kavles mou
afou eixa arketa lefta, 8a tous egrafa olous zboutsam k 8avgaza diskara me olous tous loipous kavlarades (vlepe probot)
gia posa xronia milame?
Einai psixi...den metraei xronia. Gia panta.
Arzachel
21-06-2004, 20:40
na poulhso tin psixi mou ? oxi file mou pote kai se kanena... a kai diaolos den iparxei... aporo pistevete tis malakies pou sas leei i giagia ssas kai i ekklisia? eleos pia !
na poulhso tin psixi mou ? oxi file mou pote kai se kanena... a kai diaolos den iparxei... aporo pistevete tis malakies pou sas leei i giagia ssas kai i ekklisia? eleos pia !
Oso malakia einai afto pou eipothike edo mesa gia ton diaolo allo toso malakas eisai kai esi pou den katalaves to metaforiko xaraktira tou protou post gia ton diaolo.
oi station eleven gamame kai etsi bgazoume lefta ws zyggolo
mouaxaxa :|
Aαααα ωστέ έτσι εξηγείται και αναρωτιόμουν και εγώ που τα βρίσκετε τόσα λεφτά! (προσωπικό Studiακι, ιστορίες κ.λ.π)
Υ.Γ. Κάνετε και :pipa: ?
:rofl: :rofl: :rofl:
Υ.Γ.2 Πάντα καλοπροαίρετα S11 :) , μην μασάς!
necropethamenos
22-06-2004, 00:35
Oso malakia einai afto pou eipothike edo mesa gia ton diaolo allo toso malakas eisai kai esi pou den katalaves to metaforiko xaraktira tou protou post gia ton diaolo.
Einai sxedon ilithio vasika. Einai mia ekfrasi. Duh!
H mousiki einai mia kaula kai den einai autoskopos gia ta lefta. An erthoun me auto pou kaneis kalws, an oxi sta arxidia mas. Kalutera na ta dineis ekie para na ta pairneis. Outws i allws, an asxolhsai epaggelmatika eisai anagkasmenos na kaneis upoxwrhseis me apotelesma na meiwneis th kallitexnikh sou upostash. Opote, goustarw na douleuw kai na xwnw ta fragka sth mousikh...
hmm..
egw kserw ena pragma..h mousiki prepei na enonei ,ohi na horizei anthropous kai diafora stil..
Oso kai na goustarw na tragoudaw rock - kai evtihos pou to kanw..pou kai pou,me ta laika vgazw poly perisotera.Kai den mou kaigete karfi,ti lete..Egw kserw oti ftiahnw to spitaki mou,pernaw kala kai me olous girw mou ta paw mia hara..
H mousiki einai h zwh mou...Perimenw mono thn katalili stigmi,na mporw na ..etoimazw ta dika mou tragoudia..Prota o theos..ki ohi o diaolos..Amin
Arzachel
03-07-2004, 00:59
i apantisi mou einai:
na poulhso tin psixi mou ? oxi file mou pote kai se kanena...
epiprostheta anafero
a kai diaolos den iparxei... aporo pistevete tis malakies pou sas leei i giagia ssas kai i ekklisia? eleos pia !
opote den anaferome sthn ekfrash an tha poulousa thn psixi mou sto diaolo alla asxeta anaferome ston diaolo oti den iparxei.
afto giati mou fenete oti parexigithika, Ethir ntaxi mporei na ipa malakia alla kai si mporei na exeis pei kapoia, omos ego den se eipa malaka giafto ante gamisou
The Butcher
03-07-2004, 01:02
i alitheia einai oti den edeikses oti eisai malakas, apla oti den katalaves tin ousia tis erwtisis sto prwto post.
to "malakas" tou ethir itan profanws sxima logou. opws k to diko sou "ante gamhsou".
Ethir ntaxi mporei na ipa malakia alla kai si mporei na exeis pei kapoia, omos ego den se eipa malaka giafto ante gamisou
Den mporei...tin malakia tin eipes. Tora gia to "ante gamisou" entaksei opos nomizeis...toulaxiston ego gamieme alla esi...malakas xoxoxoxoxo.
Ksekola ligo...min arpazese.
Opos eipe kai o filtatos (check the following quote please):
to "malakas" tou ethir itan profanws sxima logou. opws k to diko sou "ante gamhsou".
Arzachel
03-07-2004, 11:12
e den arpaxtika apla esi pou kolouses kai sxoliases ti dikia mou malakia?
Silverwing
10-08-2004, 15:32
Ο διάολος μόλις ακούσει τις μελωδίες μου θα ξαναγίνει καλός... :D :D :D
Καλά πέρα από το χαβαλέ, το να βγάζεις λεφτά από την μουσική σου είναι κάτι καλό.Το κακό είναι οτι έχω να παίξω σε μαγαζί χρόνια, γιατι το group είναι αντιεμπορικό.Η τελευταία πληρωμένη συναυλία ήταν πριν από 3 χρόνια.Τώρα για το αν θα ''πούλαγα'' τις μεταλλικές μου ρίζες για λεφτά???Αν ήταν να παίζω καλή μουσική και όχι μαλακίες, θα έπαιζα ακόμα και στο στυλ του Moby.
e den arpaxtika apla esi pou kolouses kai sxoliases ti dikia mou malakia?
Ela more ipervolike sou kolisa...ena sxolio kaname siga ta laxana...tin gnomi mou eipa. Anyway forgive me my love!
Leatherwolfgr
10-08-2004, 17:27
e?
i mousiki einai pathos alla einai oneiro olwn mas na ginei epaggelma.
Tha epaiza kai alla eidi, eidika ama itan gia ta lefta. Giati afto tha mou eksasfalize kai to na paizw OSO kai OPWS thelw kai to agno partheno xevi. kai de me xalaei na paiksw kai tipot'allo diladi, mia xara :)
Kai gia na poume tin alitheia osoi asxolountai sovara me to athlima ksodevoun periousies. XWRIS MALAKIES TWRA.
Me kalipse!
Twisted_Bassist
10-08-2004, 23:03
egw padws poulaw kai ti mana mou kai tin psixi mou kai otinane etsi wste na vgalw fraga apo mousiki
e?
ma enohte.. kai krhtika kai laika... zboutsam. \m/
Silverwing
11-08-2004, 14:32
e?
ma enohte.. kai krhtika kai laika... zboutsam. \m/
Τα κρητικα γαμάνε, και υπάρχουν και ορισμένα λαικά(Αρβανιτάκη, Αλεξίου, Παπάζογλου κ.α) που είναι απλά απίστευτα, συνθετικά και ερμηνευτικά.
asimoulis
22-08-2004, 16:42
tha poulousa tin psixi mou sto diaolo gia na ginw rock star
x a l a r o t a t a...
oxi aplws gia na zisw omws e? milame gia ekatommiria dollaria spitia stin ditiki akti kai kana 2 diskografikes...
kai tin pamela anderson gia gomena...
StationEleven
22-08-2004, 16:56
pio patsaboura den ebriskes?
eyeamflesch
31-08-2004, 13:04
pio patsaboura den ebriskes?
Kala, ama se katsei min tin pidas.
StationEleven
31-08-2004, 16:44
ataka gymnasiou htan touth
tespa mou fyge to na gamaw apla gia na gamaw pleon
Twisted_Bassist
31-08-2004, 17:01
egw giati den se pistevw?
eyeamflesch
31-08-2004, 17:01
ataka gymnasiou htan touth
tespa mou fyge to na gamaw apla gia na gamaw pleon
E, as to binteoskopouses kiolas. De tha xaliontane aFti, prwti fora thatan?
StationEleven
31-08-2004, 17:03
twisted pistepse to
allwste oti 3ereis den einai parodiko an anaferese ekei
Twisted_Bassist
31-08-2004, 17:06
vasika den anaferomai se afto...tespa...s11 ama eisoun free tha goustareis kai na gamiseis gia na gamiseis....twra den se pernei na peis kati tetoio...apla
StationEleven
31-08-2004, 17:08
akoma kai otan to kana auto pou les (spania) eniw8a kati alliws no koko alla poly off topic paei