View Full Version : Πετάλι fuzz για Μπάσο (DIY)
Sotos_The_Tequiler
08-07-2013, 19:56
Γενικά είχα μια ψώρα από χρόνια να ασχοληθώ με ηλεκτρονικά αλλά ποτέ δεν έκατσε η φάση ούτε με τη δουλειά μου να εντρυφήσω όσο θα ήθελα ή να αφιερώσω παραπάνω χρόνο από το δικό μου ελεύθερο.
Με μπρίζωσε πρόσφατα ένας φίλος να κάτσω να φτιάξω ένα πετάλι fuzz για μπάσο και ψήθηκα να το ψάξω. Γενικά από εξαρτήματα, κολλητήρια, πλακέτες και λοιπά του διαβόλου είμαι κομπλέ ή μπορώ να βρω εύκολα. Ακόμα και για το σώμα του πεταλιού μπορώ να βρω τα μέσα για το φτιάξω μόνος μου με μηδενικό κόστος.
Προφανώς είμαι άσχετος με μουσική και δε μπορώ να το δοκιμάζω μόνος μου, ούτε και ξέρω αν αγνοώ πράγματα που ίσως να είναι απαραίτητα αλλά στα @@ μου, πιο πολύ έτσι για την κάβλα λέω να το προσπαθήσω.
Θα το πάω ψάχνοντας, με μια ματιά που έριξα στο δίκτυο είδα ότι είναι σχετικά απλά κυκλώματα ως προς την πολυπλοκότητα, απλά το θέμα είναι τι ποιότητας υλικά υπάρχουν διάθεσιμα.
Αν έχει κανείς να δώσει οποιαδήποτε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη, σε οποιοδήποτε επίπεδο.
Parasight
08-07-2013, 21:30
Official Heavy Dalga πεταλάκι κιέτσι;
Sotos_The_Tequiler
08-07-2013, 22:22
κάτσε να δουλέψει το πρωτότυπο μια φορά :P
Neuroscar
09-07-2013, 00:52
Πολλοι ειχαν ορεξη και ηθελαν να κανουν αυτο που θελεις να κανεις.
Ολοι ειχαν πει οτι ειναι η φαινεται τελειως απλο και το κανουν για πλακα, αλλα τελικα μονο λογια =ρ
Καποιοι δε ξεκινησαν καν, καποιοι τοφτασαν μεχρι το τελος, σε κανεναν ως τωρα δε δουλεψε τελικα. Μονο ενα switch pedal ενος φιλου.
Το site του καψιματος ειναι αυτο http://www.banzaimusic.com/
Απο τη στιγμη που εχεις τα υλικα/εργαλεια και την ορεξη, καλη τυχη. Επειδη το fuzz για μπασσο θα σημαινει πως θα περνανε και περισσοτερες χαμηλες συχνοτητες, θα ειναι και λιγο διαφορετικο το κυκλωμα.
Οπως και ναχει, αν τελικα το φτιαξεις, στο λεω απο τωρα οτι θα με σπονσοραρεις!
Sotos_The_Tequiler
09-07-2013, 17:43