PDA

View Full Version : Solaris

Kveldssanger
21-08-2003, 01:42
Apo tis tainies pou ithela na do alla den prolava oso itan stous kinimatografous... Telika mallon den exasa kai para polla pragmata... An kai prospathisan na kratisoun to pneyma tou original, telika mou emeine h aisthisi oti kati eleipe... Omologo oti kourastika ligo kata th diarkeia tou film afou kai oi argoi rythmoi kai oi sxetika ligoi dialogoi den voithousan.... Telika, to symperasma mou einai oti an thelete na deite kapoio Solaris, protimiste tou Tarkowski...

Dragonlord
21-08-2003, 01:52
asxeto,alla to au8entiko diavazetai soliaris :p

nikodimos
21-08-2003, 02:58
Sumfwnw me ton K. To Solaris den mou arese kai einai krima giati einai basismeno se kalo biblio kai o Klounei kalos einai. Sto oh brother where art thou dinei resta.

necropethamenos
22-08-2003, 01:38
Den yparxei sygkrisi metaksy tou original kai tis diaskevis!
Ntaks einai aplo, den arkei enas kalos ithopoios, xreiazetai kai kapoios na mpei sto pnevma tis tainias kai na ti skinothetisei swsta.
E.
Den to ekane.

After Dark
22-08-2003, 01:56
Apo tis elaxistes tainies pou exw dei kai sto meso ths me phre o ypnos.Me kourase apisteyta.
Nikodime sto Oh Brother.. htan kalos giati yphrxan oi Cohen pou den exoun vgalei tainia ligotero apo gamath.Giati gia sketo Clooney,arkei na sou thymisw thn ypermoufa me ton titlo Eirhnopoios.

Solo Carriera
22-08-2003, 03:19
Apo tis elaxistes tainies pou exw dei kai sto meso ths me phre o ypnos.Me kourase apisteyta.
Nikodime sto Oh Brother.. htan kalos giati yphrxan oi Cohen pou den exoun vgalei tainia ligotero apo gamath.Giati gia sketo Clooney,arkei na sou thymisw thn ypermoufa me ton titlo Eirhnopoios.

pes to psemata...

nikodimos
22-08-2003, 18:26
Den diafwnw. Ypoti8etai oti o Klounei einai to poulen twn Cohen kai oti ton kooutsaroun sth skhno8esia. Apo oti fainetai prepei na to exeis kai mesa sou...

necropethamenos
23-08-2003, 00:35
gia mena den ftaiei o clooney gia to solaris...
kathara thema skinotheti

dead
25-08-2003, 11:43
mia poly vareti tainia :-)

symposium_lexotanil
28-08-2003, 02:40
asxeto,alla to au8entiko diavazetai soliaris :p

vasika saliaris diavazetai alla as min to kanoume thema :P

o klouni einai oreos ithopoios

saiko
03-09-2003, 23:44
oxi de solarw.. rythm eimai.

Phoebus
10-09-2003, 10:58
Emena m'arese, to exw dei mia fora mono bebaia, kai isws hmoun sth fash pou hthela mia hremh tainia...

alla peran aytou, pragmatika me problhmatise to concept ths tainias, eidika sto telos. Enas anthrwpos dexetai na zhsei kati, mia empeiria, mia zwh, paroti kserei oti ayth einai olh ena psema, mia ofthalamapath, mia pseyaisthish, den einai alhthinh. Apo kei kai pera mporei kapoios kai na pei oti alithino einai ayto pou zeis, ayto pou aisthanesai, ayto pou niwtheis... alla kai pali den kalyptomai. Giati kata ton idio tropo mporei ena zaki na bgei kai na pei oti h hrwinh ton paei se enan alhthino kosmo. Ayta.

M'arese h tainia emena...

The_Emperor
10-09-2003, 13:03
alla kai pali den kalyptomai. Giati kata ton idio tropo mporei ena zaki na bgei kai na pei oti h hrwinh ton paei se enan alhthino kosmo

alithino oxi...alla diaforetiko nai...

elusive state can bear...another...reality...
;)

Kveldssanger
10-09-2003, 19:53
Pantos sto film tou Tarkowski to telos afhnei na ennoithei, kata ti gnomi mou, oti o hroas den xerei oti exei pagideytei stin pseydaisthisi... Apla nomizei oti gyrise spiti....

Phoebus
10-09-2003, 22:33
Nai, kai nomizw oti akribws ayto to skeptimo to exei kanei pragmatika capture h nea taineia... Mhpws telika ola einai mia pseyaisthisi?...

Isws eksartatai apo poia skopia to blepeis... kai apo poia skopia fysika mporeis na oriseis tin einai alithino kai ti oxi... h bash wstoso opoiasdhpote thewrias brisketai se ena aksiwmatiko logismo, px egw san foibos mporei na pisteyw oti alithino o anthrwpos thewrei ayto pou antilambanetai o egkefalos tou... alla ti ginetai otan briskesai se mia katastash opws o xarakthras tou clooney? otan briskesai mesa sto paixnidi isws den mporeis na ksexwriseis to alithino apo to psema... alla otan emeis san theates mporoume anti tou dentrou na blepoume kai to dasos, dhladh na blepoume olh thn eikona, tote pragmatika katalabaineis san theaths kai mono oti ayta pou zei o char tou clooney einai pseytika... Pseytika gia mas, alithina gi'ayton... Poly mperdema.