PDA

View Full Version : Star Wars Episode 3 SPOILERS

Jeditraitor
15-03-2004, 16:58
Den kserw an yparxei kapoio thread pio palio, variemai na psaxw(e, to poly poly na ginei kana lock :P ), pantws an den yparxei kairos einai na syspeirwthoume kai na arxisoume na kouventiazoume...loipon, to katwthi link periexei tis prwtes fwto apo ton anakin(pws tha einai afou exei pesei sth lava) kathws kai apo ton kako tou ergou(enan apo tous pollous) General Grievous...
http://65.54.184.250/cgi-bin/linkrd?_la ... tart%3d105 (http://65.54.184.250/cgi-bin/linkrd?_lang=EN&lah=35b8bb445d5dda78c1e3857d8f0b1ee2&lat=1079358882&hm___action=http%3a%2f%2fwww%2ecinemascope%2egr%2fyabbse%2findex%2ephp%3fboard%3d7%3baction%3ddisplay%3bthreadid%3d939%3bstart%3d105)

O anakin einai anatrixiastikotatos etsi!!!!!!!!!mprrrrrrrr

EP3 ROCKS :dfinger: :dfinger: :dfinger:

necropethamenos
15-03-2004, 17:06
De thelw na dw giati thelw i tainia na einai oso to dynaton pio kainourgia gia mena.

Pantws ws die-hard fan to perimenw me mia stysi pou wrimase mesa sto xronia.

To 2 itan yperoxa yperoxo. Alla oute to 1 oute to 2 plisiasan to megaleio twn paliwn tainiwn. KAI TI EGINE, PALI GAMANE!

FIXXXER
15-03-2004, 17:37
Den anoigei to link, isos kalutera. Re mi kaneis post link giati tha to do anagastika kai de goustaro. Gia mena ola ta Star Wars aggizoun tin teleiotita ki etsi de boro na sugrino. Episode II autin tin epoxi einai to agapimeno mou. Gamise. Kai to III tha einai gamato pisteuo.

Angrafan
15-03-2004, 18:21
pote epese o anakin mesa sth lava re paidia?

rincewind2k
15-03-2004, 19:06
to thread grafei "SPOILER" ara an den thelete tetoia mhn mpainete edw, an o angrafan den kserei to saga as mhn diavasei to parakatw

angrafan, sto telos tou 3 oeftei se lava kai kaigetai, kai meta foraei th mayrh life support stolh kai ginetai darth vader

When Black Roses Bloom
16-03-2004, 01:53
Epsaksa kai to brika, giati to link tou jedi den douleye. Edw mporeite na deite kai alla stuff gia thn tainia. Exei kai ton titlo. Osoi den 8elete na ma8ete MHN pate.

http://www.supershadow.com/pictures/episode3/

rincewind2k
16-03-2004, 03:33
ta 'xoume ksanapei, o supershadow einai moufas, ta bgazei apo to myalo tou, na mhn ton pisteyete.

When Black Roses Bloom
16-03-2004, 04:12
Nai alla exei eikones apo to star wars insider :roll:

FIXXXER
16-03-2004, 12:55
Arxidia titlo tha exei. Afou oute o Lucas de xerei pos tha onomasei kathe tainia Star Wars mexri 2-3 mines prin vgei sta cinema... alloste kai to Attack Of The Clones den eixe akoustei POUTHENA prin vgei anakoinosi apo tin etairia tou Lucas. Eida Anakin disfigured gamo ta link sas. Gamaei kolous.

Jeditraitor
16-03-2004, 13:54
ta 'xoume ksanapei, o supershadow einai moufas, ta bgazei apo to myalo tou, na mhn ton pisteyete.

symfwnw.

TO link den douleuei?otan to dokimasa egw douleue...gia miso lepto
Fixxxer pws mporw na postarw fwto kai oxi link?

Jeditraitor
16-03-2004, 13:59
loipon, katalava ti malakia ekana...gia na ksanadokimasoume:
http://www.aintitcool.com/darths1.jpg
Kai o Grievous:
http://www.aintitcool.com/darths2.jpg

Kai mia poi katharh tou Annie:
http://desiringhayden.elusive-dreams.ne ... /sw-40.jpg (http://desiringhayden.elusive-dreams.net/mainimagegallery/Movies/star3/sw-40.jpg)
Kai ena close up tou pshtou vadah:
http://desiringhayden.elusive-dreams.ne ... /sw-39.jpg (http://desiringhayden.elusive-dreams.net/mainimagegallery/Movies/star3/sw-39.jpg)

An den douleuoun ki auta...ENJOY!!!!

P.S.mantepste ti akro leipei apo ton anakin kai poios pithanotata tou to'kopse!!!W nai!W nai!

Phoebus
16-03-2004, 18:51
Osoi exete oreksh katebaste ayto to binteo. (http://users.hol.gr/~sithlord/BaCkInBlAcK.AvI)

FIXXXER
17-03-2004, 15:38
P.S.mantepste ti akro leipei apo ton anakin kai poios pithanotata tou to'kopse!!!W nai!W nai!

Gia na mantepso? Mipos to dexi tou xeri pou tou to ekopse o Count Dooku sto telos tou Attack Of The Clones?

Jeditraitor
26-03-2004, 15:13

Gia na mantepso? Mipos to dexi tou xeri pou tou to ekopse o Count Dooku sto telos tou Attack Of The Clones?

oxi, stis fwto parapanw pou ton deixnei kammeno.(an den to exeis dei ok tote, na mhn se parasyrw:P)

Ramshackle Man
09-04-2004, 04:41

oxi, stis fwto parapanw pou ton deixnei kammeno.(an den to exeis dei ok tote, na mhn se parasyrw:P)

Ade na vgei kai afto kai na ine to teleftaio na isihasume arketa to xeftilisan. O Lucas tha mporuse na ihe meinei sta tria prota kai na min ginetai roba me patates tipou Phantom Menace alla ti na kanoume pu money talks and bullshit walks... O monos logos pou tha pao na to do ine apo periergeia gia ton tropo pou tha "desei tin istoria" me to tetarto, diladi i allagi tou Anakin se Vader etc. Elpizo toulahiston se aftous tous tomeis na min apogoitefsei...

FIXXXER
09-04-2004, 13:56
Autes oi apopseis einai pou theoro protogones kai xoris ixnos skepsis. Na mantepso, akous kai 80's metal kai opoiadipote kalogualismeni paragogi se xeneronei?

_UnHoLyMaRtYr_
09-04-2004, 13:58
Ade na vgei kai afto kai na ine to teleftaio na isihasume arketa to xeftilisan. O Lucas tha mporuse na ihe meinei sta tria prota kai na min ginetai roba me patates tipou Phantom Menace alla ti na kanoume pu money talks and bullshit walks... O monos logos pou tha pao na to do ine apo periergeia gia ton tropo pou tha "desei tin istoria" me to tetarto, diladi i allagi tou Anakin se Vader etc. Elpizo toulahiston se aftous tous tomeis na min apogoitefsei...

E?E?E?E?E?E?E?E?E?E?E?
AFOU KAI TO 1 KAI TO 2 GAMOUSAN.........

Ramshackle Man
09-04-2004, 18:10
Autes oi apopseis einai pou theoro protogones kai xoris ixnos skepsis. Na mantepso, akous kai 80's metal kai opoiadipote kalogualismeni paragogi se xeneronei?

80s metal akouo (metaxi allon) alla sigoura ohi afta pou ennoeis kai mallon to antitheto simvainei, opoiadipote mh kalogialismeni paragogi me xeneronei :D .

Protogones gia mena ine oi apoyeis tipou na pigainoume na stazoume ta Evra gia kathe malakia pou mas plasarei o Lucas mono kai mono epeidi ehi to Star Wars logo pano.

Ramshackle Man
09-04-2004, 18:15
[quote="Ramshackle Man":i6wm3fdt]

E?E?E?E?E?E?E?E?E?E?E?
AFOU KAI TO 1 KAI TO 2 GAMOUSAN.........[/quote:i6wm3fdt]

To Phantom Menace gamouse?! To ehis dei re? :D :D

To deftero itan simpathitiko se shmeia alla to kako cast (pou ton vrikan ton tipo pou paizei ton Anakin!!!?!!?!), h ipervolika megalh diarkeia, ta halia visual effects (variemai na to analiso afto to teleftaio an kai tha eprepe, ILM is dead long live WETA IMHO) kai diafores alles adinamies to skotonoun gia mena.

Kala vevaia, an ta gustarete kai ta theoreite eseis gamo tis tainies, ego ti na po, oute kritikos tou cinema ime oute kanenas skinothetis, apoyi ekfero opos kai eseis alloste.

_UnHoLyMaRtYr_
09-04-2004, 18:18
xm, epeidh exw liwsei to ka8e epeisodio tou star wars to lew... anyway, your opinion...

Ramshackle Man
09-04-2004, 18:22
xm, epeidh exw liwsei to ka8e epeisodio tou star wars to lew... anyway, your opinion...

Ta tria prota ta eho dei apeires fores kai ego, ine klassikes tainies... To Phantom Menace iha tin atihia na to do dio fores (i mia heiroteri apo tin alli) eno to Attack Of The Clowns mia fora (iha skilovarethei sto telos alla opos eipa to vrika kalitero apo to PM).

Jeditraitor
10-04-2004, 02:13

apopsh sou

Jeditraitor
10-04-2004, 02:15
Protogones gia mena ine oi apoyeis tipou na pigainoume na stazoume ta Evra gia kathe malakia pou mas plasarei o Lucas mono kai mono epeidi ehi to Star Wars logo pano.

teleiws akyro

Jeditraitor
10-04-2004, 02:21
vasika ,teleiws filika, diafwnw katheta ws pros ton ithopoio pou paizei ton anakin...einai ithopoiara kai exw dei mia tainia tou ektos star wars(Life as a House) to opoio htan kataplhktiko kai autos gamouse...genika den nomizw oti kanena apo ta metagenestera star wars exoun kako cast, oute halia effe(to 2 gyristhke eksoloklhrou se pshfiakh kamera giauto isws se xalase, opws kai emena se merikes skhnes), oute xalia senario. Apla pleon exoun xwrisei oi gnwmes anamesa se autes pou yposthrizoun ta palia kai den mporoun me tipota na dextoun ta kainouria, kai se autous pou goustaroun akoma, giati opws kai na to kanoume, einai Star Wars re sy. Einai The Saga, einai ena sympan pou o kathenas tha thele na einai meros tou.my opinion

Asxeto alla eikazw oti to idio dixasma gnwmewn tha paixtei kai me to kainourio Indiana

Ramshackle Man
10-04-2004, 04:11
vasika ,teleiws filika, diafwnw katheta ws pros ton ithopoio pou paizei ton anakin...einai ithopoiara kai exw dei mia tainia tou ektos star wars(Life as a House) to opoio htan kataplhktiko kai autos gamouse...genika den nomizw oti kanena apo ta metagenestera star wars exoun kako cast, oute halia effe(to 2 gyristhke eksoloklhrou se pshfiakh kamera giauto isws se xalase, opws kai emena se merikes skhnes), oute xalia senario. Apla pleon exoun xwrisei oi gnwmes anamesa se autes pou yposthrizoun ta palia kai den mporoun me tipota na dextoun ta kainouria, kai se autous pou goustaroun akoma, giati opws kai na to kanoume, einai Star Wars re sy. Einai The Saga, einai ena sympan pou o kathenas tha thele na einai meros tou.my opinion

Asxeto alla eikazw oti to idio dixasma gnwmewn tha paixtei kai me to kainourio Indiana

Mporei katse na vgei kai tha to doume, ego pantos ta nea Star Wars den ta ethaya prin ta do, eiha oli tin kali diathesi na ta goustaro alla eidika to proto itan apaisio, pos mporeis na to sigrineis me ta paliotera den xero. Worlds apart.

Jeditraitor
10-04-2004, 21:32

Mporei katse na vgei kai tha to doume, ego pantos ta nea Star Wars den ta ethaya prin ta do, eiha oli tin kali diathesi na ta goustaro alla eidika to proto itan apaisio, pos mporeis na to sigrineis me ta paliotera den xero. Worlds apart.

den tethike pote thema sygrishs...

Deggial
10-04-2004, 22:04
Το Phantom Menace παραήταν παιδικό... ειδικά το pod racing κράτησε πολύ παραπάνω απ'όσο θα έπρεπε (και αν δείτε τις έξτρα σκηνές στο DVD, είναι γελοιές). Το σενάριο ήταν άσχημο και κακώς έχωσε και την ηλίθια ατάκα για τα midiclorians ή πως στο καλό λέγονται. Τέλος, η πλοκή εξελίσσεται τρομερά γρήγορα, θα έπρεπε να διαρκούσε η ταινία τουλάχιστον ένα μισάωρο παραπάνω.

Το Attack of the Clones από την άλλη μου άρεσε πάρα πολύ, αν και θα έπρεπε να είναι πιο σκοτεινό. Η μονομαχία του Yoda ήταν έπος .-

FIXXXER
12-04-2004, 14:56
To Phantom Menace apla den itan isos toso kalo oso tha prepe, xoris auto na simainei oti itan asximo... to Attack Of The Clones itan apla korufi se ola tou. Ki osoi exoun paixei kai ta Jedi Knight, einai xekathari i nootropia kai i atmosfaira kathe tainias Star Wars kai sta palia, kai sta kainouria, kai sta paixnidia...

Oso gia ton Anakin, e ti na po, to atomo einai ithopoios se kapoio theatro tis Neas Yorkis i kapoias allis polis pou de thumamai, simasia exei oti den einai kanas tuxaios tou kinimatografou...

Jeditraitor
13-04-2004, 20:56
yep, prin to star wars epeize kyriws theatro...twra exei apeirws pio polles protaseis.Exei vgalei kai ena pou paizei enan syggrafea(metagenestero tou SW2 alla den kserw pws legetai)

rincewind2k
13-04-2004, 21:36
peri morfoniou, kapou eixa diavasei oti eixe pei oti eixe provlima me tis bluescreens kai den katalavaine ti tou ginotan, ara kai dn mporouse na paiksei analoga. se merikes skhnes htan xeirotera apo tragikos...

Ramshackle Man
14-04-2004, 22:04
peri morfoniou, kapou eixa diavasei oti eixe pei oti eixe provlima me tis bluescreens kai den katalavaine ti tou ginotan, ara kai dn mporouse na paiksei analoga. se merikes skhnes htan xeirotera apo tragikos...

Hahaha, ti simainei ihe provlima me blue screens, apo afto kai mono katalavei kapios tin malakia pu ekane o Lucas sto casting, o tipos gia mena katastrefei oli tin tainia, sigekrimena simeia de ine gia fovera gelia! :)

FIXXXER
14-04-2004, 22:28
gtp

FIXXXER
14-04-2004, 22:29
gtp

Ramshackle Man
14-04-2004, 22:36
gtp

Triti fora gtp den ehei?