PDA

View Full Version : Printer, O

Entrancemperium
06-10-2009, 16:00
Λοιπόν, έχω αυτόν... (http://www.amazon.co.uk/Samsung-ML-2010R-Mono-Laser-Printer/dp/B0012CBXSS) εδώ και κανά χρόνο. Τον χρειάζομαι για κείμενο και για καλή εκτύπωση κειμένου (λόγω δουλειάς).. Τον είχα αγοράσει 65 Ε από e-shop. Με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε ότι έψαχνα για 10 περίπου μήνες.. Εκεί περίπου άρχισε να μασάει χαρτί και να κλατάρει σιγά σιγά, να μην παίρνει χαρτί μόνος του και να μου σπάει τον μπούτσο.. Τέσπα αυτά δε μας απασχολούν. Επειδή είμαι καραάσχετος λοιπόν και με μελάνια, και γενικότερα με το όλο θέμα πριντερ κλπ θέλω γνώμη και γενικότερα κουβέντα περί του θέματος..

α) Αξίζει να τον πάω για επισκευή (είπαμε δεν "παίρνει" τις σελίδες παρά μόνο με δικό μου σπρώξιμο που οκ δε λέει τπτ αλλά αν θες να τυπώσεις 50 σελίδες ναι είναι κουραστικό και πολύ σπαστικό) και να πάρω toner μιας και φαίνεται πως τελειώνει (στοιχίζει λολολ ~70 Ε).

β) τον πετάω στα σκουπίδια και αγοράζω έναν αντίστοιχο, ή να πάω σε κάτι ακριβότερο π.χ. Hp; Υπενθυμίζω ενδιαφέρομαι για ασπρόμαυρο laser.
Ρίξτε μια ματιά σε e-shop κλπ σε μοντέλα και πείτε.

γ) Εσείς τι κάνετε όταν τελειώνει το μελάνι σας; Γεμίζετε, ή αγοράζετε αυθεντικό (πλάκα κάνω σιγά μην αγοράζατε αυθεντικό).. Απλά τελικά προκύπτει ότι συμφέρει να αγοράζεις έναν καινούριο printer κάθε έναν χρόνο παρά να αγοράζεις - γεμίζεις..

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και τη βοήθεια σας καλοί μου άνθρωποι!8)

locust
06-10-2009, 16:17