View Full Version : kaliteros basistas
kai plz oxi olous tou metallades kai thelo kai exigisi giati nomizete oti einai o kaliteros :)
esys proti
StationEleven
16-08-2003, 08:14
di giorgio
gia to poutso sas exei olous
Kveldssanger
16-08-2003, 15:21
Steven James Mingay... Ti paei na pei giati? O anthropos exei paixei me tous Arcturus, Ved Buens Ende kai Ulver... Syn to gegonos oti einai megalos paixths...
After Dark
16-08-2003, 15:46
Me terastia anesh Billy Sheehan.Opoios exei akousei Niacin h' Mr. Big tha katalavei.O anthrwpos MPOREI.
Kai isws kapoios apo tous 2 chapman-ades,Sean Malone h' Tony Levin.Ki o Wooten epishs megalos paixths,opws kai Myung.
1on after dark basistas?
2on simfono me ola osa ypes alla proto vazo ton wooten logo kaliteris texnikis pou den sizitiete
3on ton muyan tin ton petaxes mesa ton savouri?
chris_boss
16-08-2003, 22:59
ton muyan tin ton petaxes mesa ton savouri?
Sabouri? Plaka prepei na kaneis...den einai o kaluteros mpassistas alla einai pragmatika polu ikanos. Sigoura pantws den einai sabouris.
O Wooten einai pragmatika apisteutos sto slapping alla genika uparxoun kaluteroi tou opws oi Pattitucci, Sheehan.
Proswpika 8ewrw kalutero olwn ton Geddy Lee giati exei apisteutes gnwseis, ais8isi tou metrou, sun8etikes ikanotites kai panta briskei ti rolo prepei na paiksei to mpasso se ka8e kommati.
After Dark
16-08-2003, 23:53
Den perimena kai kati parapanw apo ton Newsted.:disco:
di giorgio
gia to poutso sas exei olous
ayto akrivws.
den vlepo na exigite giati an kai ego exo tin apopsi oti o di giorgio einai poli kalos alla den exigite to giati :)
... e giati? ftanei na akouseis tis symmetoxes tou opoudhpote kai katalavaineis giati.
toulaxiston ego tha elega oti exei pros8esi tromeres melodikes grames se oti komati (sxedon) exo akousi pou pezi ektos apo iced earth :P kai vrisko poli prototipi hdea afto pou ekane stous death to atasto to opio akougotan kilas kai eixe tromeres grames(den thimame song ) :) afta gia di
mhn xexname victor wooten gamai giati exei anakalipsi treles texnikes :)
After Dark
17-08-2003, 01:49
O kalyyteros death metal basistas htan o Malone pou epaikse stous Cynic chapman,nomizw?
ta nomizmata sthn trapeza
BartSimpson666
18-08-2003, 15:33
o butler twn black sabbath. to pio paranoiko mpasso gia thn epoxh tou kai epirease arketo kosmo.
mou kani ediposi pou poli ypostirizete ton sixaman an kai poli kalos esis pou ton xerete ?pezete basso?
After Dark
19-08-2003, 12:57
O Sheehan einai o kalyteros bassistas ston kosmo ayth th stigmh,kai fainetai eykola an exeis kapoies vasikes mousikes gnwseis.
lol edaxi den eiparxi pote o kaliteros aplos yparxoun poles korifes kai apo afto fenete an exeis kapies mousikes otan xeris na anagnorizis oti pote den einai enas korifi poli einai kali kai aplos kapion protimame
marcus sheehan victor patityci levin einai apo tou spio gnostous kai tous pio kalous basistes aplos ego protimo victor giato diaforetiko stilakitou
Dragonlord
20-08-2003, 15:17
i second that (gia to oti den yparxei kalyteros)
pantws na pw pws eixa milhsei me ton digiorgio sto irc kai mou elege pws o malone einai poly anwteros (symfwnw).epishs agaphmenh tou mpanta einai oi jethro tull
eixa diavasei kai mia synenteu3h tou malmsteen se 3eno periodiko opou tou valane death kai eipe wraio to atasto,alla vgainei syxna ektos notas..kati pou den amfisvhtw mias kai o malm exei perfect pitch kai genika apo mousikes gnwseis einai respect
pou ton vrikes ton digoergio sto net ra malaka?
Solo Carriera
21-08-2003, 01:48
les claypool
fasdfdsa
Dragonlord
21-08-2003, 02:01
sto irc,nomizw dalnet,eixe kapoia periodo official chatroom kai gia kapoies vdomades empaine ka8e mera..den eixe omws megalh epityxia kai mallon vare8hkan kai to kleisane
symposium_lexotanil
21-08-2003, 11:14
oxi re pousti mou den prolava na miliso na me mia METALIKI prosopikotita :(
den peirazei omos,anevazo ton arithmo ton posts mou anyway
BartSimpson666
21-08-2003, 19:23
egw eixa vrei ton malmsteen otan eixa paei gia mpala sta lykeia, alla den iksere mpala kai ton diwksame...
StationEleven
21-08-2003, 19:30
kwlofarde dragon
irreligious
06-11-2003, 03:53
poly kathisterimeno to post mou....tespa....fav mou einai o harrisakos....
apo apopsi texnuikis vrisko fovero ton jaco pastorius...
Simfono kai ego oti o Seehan gama...ton exo dei se live...to tipos ores ores den paizetai...apisteftos.
symposium_lexotanil
06-11-2003, 16:56
gamo to xristo mou exeis to pio oreo avatar
mou kani ediposi pou poli ypostirizete ton sixaman an kai poli kalos esis pou ton xerete ?pezete basso?
Oxi re mouri den paizo prosopika bass...kai oti leo oti einai kaliteros einai entelos ipokeimeniko...antikeimeniko einai oti o anthropos einai korifi...alla ego prosopika den exo dei allon na paizei san ton seehan.
gamo to xristo mou exeis to pio oreo avatar
Se emena pigene afto? An nai pos kai sou irthe?
symposium_lexotanil
07-11-2003, 00:28
yeh
se sena
apla eisai/fainesai poly omorfos sauto to pik
xoris ixnos eironias ta parapano
Me kaneis kai kokinizo...xaxaxaxaxa
--------------------------------------------------------------------------------
les claypool
fasdfdsa
signomi kiolas pou xexasa aftin tin theeiki morfi
dld edaxi den einai wooten alla ego ton exo dipla dipla (edo erxete kai leme afto to perikorifi pou legame:) )
alla les calypool exei dosi resta me primus exei dosi priti mats pos tha eprepe na einai mia banda :)
GhostInTheRuins
22-01-2004, 04:35
John Myung xalara...
The Butcher
22-01-2004, 04:41
xaxa einai asteio na ta vlepw dipla dipla ayta ta posts!
claypool >>> myung vevaia, de nomizw oti tithetai thema sygrisis :P
soulless9
22-01-2004, 23:20
les claypool! twra mhn me rwthsete giati... den yparxei apanthsh! gia na sas prolabw psiloasxoloumai me basso opote kserw ti mou ginetai.
les claypool, o anthrs pou emathe sto eyrh koino ti einai slap kai pop!!!
GhostInTheRuins
26-01-2004, 05:23
Re paidia ksexasame ton theo Jaco Pastorius...
irreligious
26-01-2004, 05:25
ton anefera ego mari katroulou
chris_boss
26-01-2004, 05:28
den peirazei, den peirazei. na ton anaferoume kai pio suxna!
GhostInTheRuins
26-01-2004, 05:30
Μα καλα τπτ δεν βλεπω σ'αυτο το forum πια???
eyeamflesch
03-04-2004, 19:48
(Afto to post afierwmeno ston sympo)
Ric Fierabracci. Google and listen to him.