PDA

View Full Version : High Definition κτλ.

Amnesiac.
01-02-2009, 01:05
Για πείτε τι codec χρειάζομαι για να βλέπω hd ταινίες στο Μάκη. Κάτι x264 είναι αυτό που ψάχνω; Κατεβάζω μια τανία τώρα τέτοιας μορφής και είναι 1,5 gb, δε θα έπρεπε να είναι παραπάνω αν ήταν hd;

Η ανάλυση του (του Μάκη) είναι 1680x1050 οπότε υποθέτω ότι ψάχνω μόνο για 720p ταινίες ε;

Γενικά είμαι εντελώς άσχετος με το όλο πράγμα, οπότε διαφωτίστε με plz.

Και για να μην ανοίγω άλλο τόπικς, υπάρχουν dvd players (για τηλεόραση ε, όχι υπολογιστή) που να υποστηρίζουν hd codecs;

Αν όχι πείτε μου κάποιο ΦΤΗΝΟ dvd player που να παίζει αρχεία divx και να εμφανίζει και υπότιτλους και να έχει και usb θύρα. Ο Ντράγκονλορντ έχει ένα αλλά δεν ξέρω αν ήταν φτηνό. Λέγε ρε.

Amnesiac.
01-02-2009, 01:10
Λοιπόν έχει ο πατέρας μου ένα dvd player το οποίο είναι συνδεδεμένο στην τηλεόραση με hd καλώδιο και γράφει πάνω ότι υποστηρίζει όλες τις hd αναλύσεις. Εφόσον είναι dvd και όχι μπλουρέι, τι χρειάζεται τα hd καλώδια; Υπάρχει περίπτωση να παίζει αρχεία hd; Α, έχει και 40gb σκληρό; Δεν έχω το manual πρόχειρο αλλίως το κοίταζα μόνοσμ.

cloud
01-02-2009, 01:16
Πρακτικά ναι ψάχνεις για 720p, όχι πως σε χαλάνε και οι 1080 απλά δε θα δεις διαφορά αφού η 1680*1050 δεν είναι full hd. Και ναι x264 codec ψάχνεις, απ'ότι βλέπω για macos+quicktime βάζεις αυτό http://perian.org/

1.5 GB και μένα πολύ μικρό μου φαίνεται. Όσες HD είχα κατεβάσει έφταναν τα 6 GB. Το .mkv/h264 δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι και HD, πρέπει να έχει και την ανάλογη ανάλυση.

Amnesiac.
01-02-2009, 01:25
Θενξ. Αν ξέρεις απάντησε μου και στο δεύτερο ποστ πλιζ.

Α και μια χάρη, μπορείς να μου βρεις ένα οποιοδήποτε βίντεο, μικρό σε διάρκεια για να μη κατεβάζω 5 ώρες, που να είναι 720p και σε rapidshare για να δω αν θα το παίζει χωρίς κολλήματα ο Μάκης;

cloud
01-02-2009, 01:46
http://www.nasa.gov/multimedia/hd/index.html

Για δες αυτά, δε τα δοκίμασα αλλα λογικά θα σε βοηθήσουν.