Log in

View Full Version : Μηχανικοί Χωρίς Σύνορα

enitharmon
18-10-2007, 19:00
αυτό που λέει και ξέρετε

το ελληνικό σαιτ είναι υπό κατασκευή, αυτό είναι το international http://www.ewb-international.org/

και αυτό το γερμανικό http://www.ingenieure-ohne-grenzen.org/

credits στον The Fool που με έφερε πριν 3-4 χρόνια στην ιδέα και ιδρύθηκε το τμήμα Βερολίνου έτσι.

Αν θέλετε να βοηθήσετε και γενικά πληροφορίες, εδώ είμαι

Griffith
18-10-2007, 19:07
λολς, χωρίς σύνορα εμείς δεν υφιστάμεθα σαν μηχανικοί.τρομερό;

ikonoklast
18-10-2007, 19:09
Εδώ που τα λέμε εντός συνόρων ούτε εγώ είμαι μηχανικός.

Zoonchild
19-10-2007, 09:19
Eνδιαφερον ακουγεται, αλλα απο μια συντομη ματια που εριξα, μαλλον δεν υπαρχει αντιστοιχο παραρτημα στην ελλαδα, ε?

υπαρχει περιπτωση συνεργασιας ελληνα μηχανικου πχ με τα παραρτηματα αλλων χωρων? ειναι κατι παρομοιο με αντιστοιχα τμηματα εθελοντικης εργασιας κλπ μονο που ασχολουνται με εργασιες μηχανικων?

*δεν μπορω να το διαβασω πιο διεξοδικα οσο ειμαι στην δουλεια, οποτε οτι επιασα ειναι απο μια πολυ γρηγορη αναγνωση/ψαξιματος της ιστοσελιδας... :oops:

Candiru
19-10-2007, 09:43
το παγκόσμιο συνδικάτο της τσιμεντοποίησης; :behead:

Deggial
19-10-2007, 10:21
το παγκόσμιο συνδικάτο της τσιμεντοποίησης;

Έχεις δίκιο. Καλύτερα να αφήσουμε τις αναπτυσσόμενες χώρες χωρίς γνώση για το πώς να χτίζουν αποχετεύσεις, νοσοκομεία, αντισεισμική προστασία, φράγματα, οδικό δίκτυο, κλπ.

Zoonchild
19-10-2007, 10:38
:rofl: :rofl: :rofl:

Candiru, εισαι ομως απιστευτα κολλημενος και κλειστομυαλος με καποια πραγματα, ε!

Candiru
19-10-2007, 10:47
έλα ρε και λίγο πλάκα, λες και οι γιατροί χωρίς σύνορα είναι η εμπροσθοφυλακή των φαρμακοτριφτών πολυεθνικών (όχι βέβαια ότι άθελά τους δεν τις στηρίζουν)

Mitsmann
19-10-2007, 10:48
χωρατατζη.

Candiru
19-10-2007, 10:50
το παγκόσμιο συνδικάτο της τσιμεντοποίησης;