View Full Version : S. Ink - Time and Timing (kamia sxesi me Spastik Inc)
Kveldssanger
07-08-2003, 01:05
Oi S. Ink einai ena arketa neo elliniko sygrotima pou apo to proto tou album fainetai idiaitera axiologo. H mousiki tous einai mia mixi electronica kai rock, arketa ambientizon xoris polles exarseis (an kai yparxoun edo kai ekei). Ta arketa megala instrumental kommatia tous einai omorfa xoris to sygrotima na paizei ta kerata tou, afou h mousiki tous den einai idiaitera polyploki. Parol' ayta exei poly oraies melodies kai einai oti prepei gia xalarosi. Genika einai mia poly kali douleia pou axizei thn prosoxi...
Dragonlord
07-08-2003, 01:09
3ereis ti shmainei to S.?apo ka8arh periergeia rwtaw..
fantazomai oxi Spastik :eek:
Kveldssanger
07-08-2003, 01:14
Oxi, den xero ti akrivos shmainei... Pantos mporeis na peis oti h mousiki tous einai to akrivos antitheto ton Spastik Ink :D Tha to psaxo kai tha se enimeroso.
Dragonlord
07-08-2003, 01:17
hah yay den trexei,apla an h3eres rwthsa.pantws h perigrafh ths mousikhs pou dineis mou 8ymizei kati allous a8hnaious,tous past perfect..tous 3ereis?
Kveldssanger
07-08-2003, 01:21
Kati mou leei to onoma, prepei kapou na pire to mati mou ena cd tous simera... Alla, oxi, den exo akousei kati apo aytous.
Nomiza oti enoouses Spastik.
Kveldssanger
07-08-2003, 01:22
Nomiza oti enoouses Spastik.
Den tha to ekana sto non-metal tote... ;) Provlepo oloi progressivathes tou forum na kanoun tous idious syneirmous...
Dragonlord
07-08-2003, 01:25
Kati mou leei to onoma, prepei kapou na pire to mati mou ena cd tous simera... Alla, oxi, den exo akousei kati apo aytous.
den exw akousei to album tous,apla eixame pai3ei ena live mazi sth naupakto.poly wraioi an kai not my style,th mousikh tous mporw na thn perigrapsw mallon akrivws opws periegrapses tous S.Ink,me th diafora pws exoun kai fwnhtika
Kveldssanger
07-08-2003, 16:32
Telika vrika pou tous eixe parei to mati mou... Eixe ena periodiko mia synenteyxi tous... Vevaia periegrafe ti mousiki tous pio konta sto goth/darkwave alla den xero kata poso ayto einai akrives...
Dragonlord
07-08-2003, 18:27
mm ye ap'oti mas eixan pei se alla live exoun pio goth image..den 3erw,egw den akousa treles epiroes apo goth.sta pio sklhra shmeia ths mousikhs tous mou 8ymisan doom/goth metal,px palious tiamat,alla den 3erw kata poso auto pernaei sto album.tespa eixame pai3ei se mia trypa me psiloxalia hxo opote mporei na lew vlakeies all the way
symposium_lexotanil
07-08-2003, 21:16
farer
cybernaut 667
25-01-2007, 17:25
ΔΙΣΚΑΡΑ !