View Full Version : RAM kai problhma
mwlis ebala panw se ena slot tou motherboard mia 512mb mnhmh ram
to 8ema einai oti sto system information blepw akoma thn palia mono thn 256mb
dokimasa na balw sto prwto slot (pros ta drives) thn 512 kai dipla thn 256 kai den anoigei kan to pc mwlis alla3w 8eseis anoigei alla pali dixnei mono thn palia thn 256
giati re gmt auto to flashaki?
plz response asap giati paizei psiloxontroproblhmataki kai me thn plhrwmh ths (leptomeries alla tespa)
thanx in advance
Kat'arxas oi mnhmes mpainoun me mia sygkekrimenh seira. Apo aristera pros ta deksia (slot1, slot2). Epishs se symvouleyo na valeis prota thn 512 (sto 1) kai meta th 256 (sto 2). Sigoura einai o sostos typos mnhmhs? IDIOS me thn allh?
e nai alliws de 8a mpaine re c (ektos kai an kanw la8os sauto)
apo kei kai pera apo ta aristera pros ta de3ia sigoura?giati auth pou eixa apo palia htan panw sthn teleutaia apo aristera
[zER]Sigoura einai o sostos typos mnhmhs? IDIOS me thn allh?
Επίσης καλό θαταν να ναι και ίδιας εταιρείας ε.
einai apo filo mh to psaxnete tespa paw gia bios update kai 8a doume
e nai alliws de 8a mpaine re c (ektos kai an kanw la8os sauto)
apo kei kai pera apo ta aristera pros ta de3ia sigoura?giati auth pou eixa apo palia htan panw sthn teleutaia apo aristera
Ehm nai kaneis lathos :P Pera apo tis fysikes diafores metaksy diaforetikon typon mnhmhs, yparxoun kai diaforetikoi xronismoi ktl ktl. Kalo einai na mpainoun AKRIVOS idies mnhmes sto systhma (toulaxiston se "aderfa" slots), opos eipe kai o virus. Tora ntax an exoun idia xarakthristika, alla einai diaforetikhs markas, de gamietai, den einai toso sovaro.
Ksexna to "apo aristera pros deksia" kai des tous arithmous ton slots pou sou eipa.
gamato kai me ultrex loustika h karta paei pisw kai agorazw allh (krimas kai htan misotimh)
The Nerd
18-05-2005, 20:14
The cheap meat gets eaten by the dogs